10 Haziran 2014 Salı

Su yalıtım harcı

Kristalize Su Yalıtımı Harcı (1K) Çimento esaslı, tek bileşenli, kristalize su yalıtımı harcıdır. Sadece su ile karıştırılır ve sürülerek uygulanır. Betonun yapısındaki kimyasallar ile tepkimeye girerek suda çözülmeyen kristaller üretir, bu sayede hem negatif hem de pozitif taraftan su yalıtımı sağlar. Polimer emülsiyon ve çimento esaslı, çift bileşenli, yarı elastik su yalıtım malzemesi. Her bir katın uygulaması bir öncekine dik olmalıdır.


Esnek yapıda olup, yüksek su geçirimsizliğe sahiptir. Tedarikçiyle İrtibat kurun Inorganik ısı yalıtım harç ( sa- 806) Shanghai Shunan Building Materials Co. Su geçirimsiz, ani priz alan, aktif su kaçaklarını önleyen, mineral dolgu ve özel çimento içeren tıkama harcı.


Akrilik dispersiyon ile su geçirimsizlik katkıları içeren çimento esaslı, çift komponentli tam elastik su yalıtım harcı. Elastik yapısı ile sıcaklık farklarına dayanım. Islak mekanlar, teraslar, yüzme havuzları ve su depolarında güvenli kullanım. Su Yalıtım Harcı ” için yorum yapan ilk kişi siz olun Cevabı iptal et. Teslimat Bilgileri En geç Şubat Cuma günü kargoya verilir.


Etiketler: Çimento esaslı polimer modifiyeli iki bileşenli kullanıma hazır yalıtım harcı ile kat halinde toplam mm kalınlıkta su yalıtımı yapılması, Y. FORCECHEM Çatı İzolasyon Harcı -kg. Daha sonra mastarlanarak yüzey tesviyesi yapılır. SS-Özellikle sıcak ve soğuk değişiminin fazla olduğu zorlu koşullar için, polimer emülsiyon modifiyeli, çimento esaslı, çift komponentli, tam elastik, CMO2P sınıfı su yalıtım harcı. Yüksek elastikiyete sahiptir, taşıyıcı yapıda oluşan kılcal çatlakları başarı ile köprüler.


Harcın kıvamının artması halinde kesinlikle su eklemeyiniz, çalışılabilirliği tekrar sağlamak için harcı karıştırınız. E-posta hesabınız yayımlanmayacak. En çok dakika içerisinde tüketilebilecek miktarda harç hazırlayınız. Kullanım süresi geçmiş harcı atınız. Hazırlanan harcı fırça veya sprey ile kat halinde yüzeye uygulayınız.


SU BİZİM İŞİMİZ Ortaçeşme Cad. Bu ürünün fiyat bilgisi, resim, ürün açıklamalarında ve diğer konularda yetersiz gördüğünüz noktaları öneri formunu kullanarak tarafımıza iletebilirsiniz. KÖSTER NB Sistem Kırıstelize.


Tek bileşenli çimento esaslı süper kristalize su yalıtım ürünüdür. Beton yüzeylere hem negatif hem de pozitif taraftan uygulanarak derinlemesine yalıtım sağlar. Harç akıcı kıvamda belirtilen sıvı karışım oranına göre karıştırılır. TL 13TL (25) NALBURCUK 100.


Su yalıtım harcı

Carofix Elasticoat Flex Kg Çatı İzolasyon Malzemesi. DÜZ YÜZEYLERİ SUDAN KORUYAN TEK ÜRÜN. TANIM Çimento esaslı, pozitif ve negatif su basıncına karşı uygulanabilen, tek bileşenli, su yalıtım harcı. Duvar ve zeminlerin su yalıtım için esnek izolasyon harcı.


MasterSeal su yalıtım ürünleri, temel ve perde yalıtımı , ıslak hacimler, balkon, banyo, yalıtımı , su deposu, teras yalıtımı , otopark kaplaması, tüneller,. Kalekim’in ekstra elastik yapıya sahip su yalıtım bandı. Beton ve Duvarlarda Genleşerek Aktif Su Kaçaklarını Önleyen ve Ani Priz Alan Tıkaç Harcı Devamı için tıklayınız.


Yıldız Yapı Kimyasalları. Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo. Sıvısı (II.kompenenti) ile elmikseri kullanılarak karıştırılır. Karıştırılan iki bileşen homojen kıvama geldiğinde 5-dak. Dinlendirilmiş harc 1-dakika daha karıştırılıp fırça ve rulo yardımı ile uygulanır.


Bir cevap yazın Cevabı iptal et. Beni sonraki yorumlar için e-posta ile bilgilendir. Bayilikle ile ilgili bir ön çalışma yapabilmemiz Talep Formunu doldurarak bizlere iletebilirsiniz, En kısa sürede satış yetkililerimiz sizlerle irtibata geçerek gerekli bilgileri vereceklerdir. Seramik Yapıştırma Harcı ;. Karışım için kendi sıvısı kullanılmalı, kesinlikle su ilave edilmemelidir.


Kesinlikle yapancı malzeme ilave edilmemelidir. Uygulamadan sonra gün süre ile yüzey, aşırı güneş ve rüzgardan korunmalı gerekirse nemlendirilmelidir. Kuru olarak yeterli miktarda su ile karı. Su sızıntılarını çok hızlı durdurur.


Newran markasıyla su yalıtım membranları, Newkim Markasıyla Mantolama Elemanları, pazara sunmaktadır. SoftHARÇ-PWR ile yapılmış sıva, içerdiği katkı nedeni ile yüksek yüzey gerilimi oluşturur. Ayrıca sıvanın içinde birbirinden bağımsız hava odacıkları meydana getirir ve.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar