12 Mart 2019 Salı

Yalıtım koruma levhası

Yalıtım koruma levhası

Perde duvarını sudan ve nemli topraktan ayırır. Su yalıtımını , dolgu sırasında oluşabilecek hasarlardan korur. Binaların temel ve perde yalıtımında uygulanan su ve ısı yalıtımlarını koruma amaçlı kullanılır. HDPE Esaslı, Koruma ve Drenaj Levhası. Yassı bindirme kenarları sayesinde kolayca döşenir.


Zemin sularının drenajı ve temel su yalıtım sistemlerinin korunmasını sağlar. FONDALINE üzerine ısı yalıtımı , demir donatılı veya donatısız şap uygulamak da mümkündür. Toprak altındaki darbelere ve basınca karşı etkin bir koruma sağlayan Stadren yalıtım koruyucu levhalar yüksek yoğunluklu polietilenden üretilmektedir. Kabarcıkları duvara bakacak şekilde yerleştirilen 4XDRAIN, temel duvarının nemli topraktan güvenli biçimde ayrılmasını sağlar.


Kabarcıklı yapısı ile topraktan gelen basıncı homojen olarak dağıtarak altında bulunan yalıtım tabakasını daha iyi koruyabilmektedir. Darbelere karşı daha mukavim bir. Yapının neme ve basınçlı zemin sularına karşı korunmasında görev alır, çok amaçlı bir malzemedir.


Yüksek yoğunlukta polietilenden mamul drenaj ve toprak alt yalıtım koruma drenaj levhasıdır. PVC esaslı su yalıtım örtüleri de kullanılabilir. Teras çatılarda ısı, ses, su yalıtımı maksadı ile kullanılır. Shrink ambalajlarda piyasaya sunulur. Kaplamasız taş yünü plakadır.


Dikey Uygulamalar Jeokompozit Drenaj Levhası. Yapıların temel duvarlarında uygulama. Projemizin perde duvarlarında yalıtımı koruma ve topraktan gelecek suyu drene etmek için DELTA.


Yalıtım koruma levhası

Sponsorlu Gördüğünüz ürün reklamlı üründür. Reklamlı ürünler hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın. EPS ısı yalıtım levhası uygulamasında kullanılacak ürün:. Teras üzerinde gezilebilir bir teras ise su yalıtım örtüsü üzerine koruma betonu atılıp üzerine seramik v. Binaların perde yalıtımında uygulanan su ve ısı yalıtımlarını korumak için kullanılması önerilir.


Basınca karşı dayanıklı yalıtımları koruma amaçlı kullanılan kabarcıklı levhalar için önerilen uygulamada kabarcıklar yalıtıma doğru ayarlanarak döşenir. Camyünü, taşyünü, genleştirilmiş polistren, rijit ve esnek poliüretan köpük, fenolik köpük, mantar yalıtım levhası ve benzeri yalıtım malzemeleriyle kullanılabilir. E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Isı yalıtımı yaparken ses yalıtımı yapmak da mümkündür.


Yalıtım koruma levhası

Polimer alüminyum tabakalar, ses engelleyici rulolar, akustik süngerler ve kapatıcı yapışkan uygulamalar üst düzey ses yalıtımı sağladığı gibi ısı izolasyonuna da doğrudan katkı sağlar. Mastercare Kalorifer Arkalığı Isı Yansıtıcı Tasarruf Levhası 6. Yalıtım uygulamasını hızlandırır. Drenaj levhaları su yalıtımının bittiği subasman kotunda yalıtım baskı profili ile duvara tespit. Delta NB kabarcıklı koruma levhası , yüksek yoğunlukta polietilenden imal, temel duvarlarında ısı ve su yalıtımı katmanlarını koruma ile drenaj amaçlı, şap betonu.


Sikalastic 4T balkonlar, teraslar, avlular, çatı ışıklıkları ve seralarda su yalıtımı , koruma ve yenileme işlerinde kullanılıyor. Baudrean Drenaj Levhasi firmanız için kullanım alanlarıda göz önünde alınarak yüksek yoğunluklu Politelin (HDPE) den özel olarak üretilmiştir. Farklı kabarcık yapısı ve sayısı diyagonal kabarcık yerleşimi ile Baudrean ideal bir drenaj ve yalıtım koruma malzemesidir.


Mekanik yüklere karşı drenaj ve koruma levhası olarak büyük bir emniyet sağlıyor. Onduline Avrasya, çatı kaplama ve temel yalıtım malzemeleri, kiremit altı su yalıtım levhaları, yeşil çatı sistemleri ve bitümlü levhalar çatı kaplama sistemlerini de içeren zengin bir ürün yelpazesine sahiptir. Geotekstilli drenaj levhaları, perde yalıtımı koruma levhaları ve zemin koruma levhaları olmak üzere üç çeşittir. TERAS ÇATI LEVHASI Konvansiyonel çatılarda ısı ve ses yalıtımı için kullanılan yanmaz, su itici katkılı, uzun ömürlü, çürümez taşyünü levhalardır.


Kullanım Alanları:Metal ve ahşap çatıların ısı yalıtımında ve su yalıtım membranlarının altında kullanılır. Insulawool Mantolama Levhası yapıların dış duvarlarının sıva altı yalıtım uygulamalarında altında ısı ve ses yalıtımı amaçlı kullanılır. PE film kullanılarak paketlenir ve paletlere dizilir.


Filli Boya Capatect’ten Ücretsiz Keşif Hizmeti almak için yapmanız gereken sadece formumuzu doldurmak. Siz formu doldurun, ısı yalıtımı ve mantolama konusunda uzman olan ekibimiz evinize gelsin, binanızı incelesin ve sizi bilgilendirsin. Size de sadece yazın serin, kışın sıcacık olan evinizin keyfini sürmek kalsın. Temel duvarlarında yalıtımı koruma amaçlı kabarcıklı koruma levhası olarak, 2. Artezyen, yüzey ve sızıntı sularını karşılayıp yönlendirmek için tüneller gibi çift kabuklu mühendislik yapılarında, araya kayıp kabuk olarak tespit edilip sızdırma tabakası olarak, 3. Koruma şapı üzerine ise yüzey kaplama malzemesi uygulanarak, uygulama tamamlanır.


Kocaeli İzmit’te bulunan fabrikasında Dörken’in “Delta” markası ile “temel duvarları drenaj levhası ” üretimine başlanan Dörken Sistem, yapılan yatırımlarla üretim ağını geliştirmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar