29 Mart 2019 Cuma

Firex sünger

Firex Süngerin Özellikleri Nelerdir? FİREX YANMAZ SÜNGER ÜRÜN DETAYI. Elastomerik yanmaz köpük olarak da bilenen firexpan sünger kauçuk sünger yapısı sayesinde daha yoğun ve esnek yapısı sayesinde gürültüye neden olan sesleri azaltmak için ideal bir üründür.


Firex sünger

Firexpan;ses yalıtımı ve titreşim önlemek için kullanılan kauçuk süngerlerdir. Firexpan sünger tamamen esnek yapıda ve dayanıklı malzemelerdir. Firexpan kauçuk maddelerin geriye dönüşüm yoluyla tekrar kullanılabilir hale gelmesi ve polyester karışımasıyla daha esnek ve dayanıklı şekilde üretilir. Oto Sanayi ve havalandırma gibi mekanlarınızda kalan yalıtımları ve titreşim giderici olarak 1performans alacağınız etkili bir üründür. Ses Yalıtımında yüksek performans sağlayan yanmaz akustik süngerler firex sünger olarakta bilinmektedir.


Yüksek hava şartlarında dahi yıpranma ve aşınma gibi problemlere maruz kalmayan akustik süngerler mükemmel ses yutum değerlerine sahiptirler. Düz akustik sünger gürültü izolasyon malzemeleri arasında yüzey formalı düz olan süngerlerdir. Gürültü izolasyon uygulamalarında ve akustik düzenlemelerde tercih edilen ses yalıtım malzemeleri olan ürün akışma ve yıpranma gibi hava akım deformasyonlarına karşı maksimum dayanıklılık sergilemektedirler.


Elastomerik kauçuk köpüğü yalıtım levhaları , ses , titreşim ve ısı yalıtım sistemi profesyonel ürünlerimizdir. Yüksek performanslı akustik ve ses yalıtım ı ürünüdür. Ses izolasyonunda en gerekli detay, sesin çıktığı noktada alanlarda izole etmektir. Sanifoam Sünger Sanayi ve Ticaret A. Converting), dokumasız kumaş (Non Woven), yanmaz poliüretan sünger ( firex ), ağaç işleme ve sünger geri dönüşümü (Bondeks) alanlarında faaliyet gösytermektedir. Kendi özel yapıştırıcısı mevcuttur.


Kendinden yapışkanlı özelliği mevcuttur. Yüzey yapılarının yumurta ve piramit,labirent formlarına dönüştürülerek akustik performansları arttırılır. Akustik Sünger Nfaf mm. Ses yutucu, ses yalıtım, izolasyon ve akustik düzenlemelerde kullanılmaktadır. Hava akımları sonucu aşınmaya ve yıpranmaya dayanıklıdır.


En etkili ses yalıtım malzemeleri arasındadır. Firend firex yanmazlık sertifikalı. Uygulandığı alanda çıkan herhangi bir alevden etkilenmeyerek yangın çıkma ihtimalini sıfıra indirir. Bariyerli modelleri bulunabilir ve diğer ses kesici malzemelerle uyumlu olduklarından dolayı oldukça kullanışlıdır. Ses yalıtım uygulamalarında yanmaz akustik süngerlerin önemi yüksektir.


Yanmaz Düz Yalıtım Süngeri. Bondex Ses Yalıtım Süngeri Ses Yalıtımı (Yüksek ve Alçak Frekanslı Seslerde ) Düz veya Bariyerli Recpan Sünger Echobone (Bondex) rebonded firex ses kesici yalıtım süngeri. Yumurta sünger akustik düzenleme ve ses yalıtımı sağlayan ses izolasyon malzemesidir. Adetasyapi dan firex sünger ve bituself olabilirsiniz.


Bitusef metal titreşim sesini keser bituself de ses emicidir. Arasına kurşun levha yerleştirilen ( Laminasyonlu süngerler ) akustik yanmaz süngerler , laminasyonlu ürünlerden olup son derece etkili ses yalıtımı izolasyon süngerleridir. Kurşun ağır bariyerler gerek iki sünger arasınsa veya sünger yüzeyine veyada üçlü hatta dörtlü sünger katmanlarının içine laminasyon yöntemi ile. Kauçuk Düz Sünger GÖRÜNTÜLE.


Bu süngerler kolayca uygulanabilmekte arkasındaki naylon ablajı çıkardıktan sonra uygulanacak yere yapıştırabilirsiniz. Zemin Ses Yalıtım Şilteleri. ELASTOMER SÜNGER TOPLAR mm’ den 3mm ye kadar monoblok olarak üretmiş olduğumuz temizleme topları maksimum aşınma gücüne ve mukavemetine sahiptir.


Basotect Labirent Sünger. Tekno Touch Sünger - 20mm. Vicoustic Flexi ASünger. Bass Trap Köşe Bass Tuzağı.


Bondeks sünger ses izolasyonu için genel kullanım ürünüdür özel bariyerli süngerler ses yalıtımı ve ses izolasyonu ürünlerimiz epdm ağır bariyerli firex viyol yanmaz düz süngerler. Düşük yoğunluğuna rağmen üstün ses yutum katsayısına sahip akustik süngerdir. Bantlı 1700TL KDV Hariç: 1570TL. Ses yutum oranı oldukça yüksek olan akustik sünger dekoratif bir görünüme sahiptir. Süngerler normalde yanıcı madde olduğundan dolayı en küçük bir kıvılcımda yangın çıkma olasılığı yüksek olduğundan dolayı akustik süngerlerin yanmaz olan modelleri rağbet görmektedir.


Firex sünger

BTM Bitüself ses yalıtım bantı (15cm x metre) ve 1×metre 10mm firex yanmaz akustik sünger satın aldım. Dilerseniz akustik sünger ile akustik. Firmamıza ait tüm ürünler serfikalı belgelere sahip olup gerekli testlerden geçirilmiş ürünlerdir.


D Sünger Bob Araba Yarışı Yarış Oyunu - Sünger bob ve en sevdiği dostu patrick bikini bottom kasabasında araba yarışı yapıyorlar. Ses Yalıtıı ve Ses İzolasyonu uygulamalarında sesin kontrolünü sağlamak amacıyla akustik süngerler kullanılmaktadır. Ses emilim ve akustiği düzenlemekte kullanılan renkli piramit süngerler , genelde akustik düzenlemede ve ses yalıtımı ve izolasyonu uygulamalarında oldukça sık kullanılır.


Firex sünger

Renki Piramit Sünger Kullanım Alanları Müzik stüdyoları, sinema, tiyatro. BONDEX SÜNGER Bondex Ses Kesici İzolasyon Süngeri , Ses Yalıtım Uygulaması. BARİYERLİ SÜNGER Bariyerli Ses Kesici, Ses İzolasyonu, Ses Yalıtım Süngeri. Evlerinizde olsun iş yerlerinizde olsun sebebsiz yere oluşan yüksek ses ve gürültü problemleri için akustik süngerleri kullanarak kesebilirsiniz.


Fiyatı sitemizde yazmaktadır. Poliüretan bazlı bu malzeme ses yalıtım ve izolasyon uygulamalarında kullanılmaktadır. Profesyonel stüdyo ses yalıtım malzemesi olan akustik labirent köpükler yüksek ses.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar