15 Mart 2019 Cuma

Yalıtım dübeli

Yanmaz Metal Yalıtım Dübeli. Yangın yönetmeliklerine tam uygunluk istenen yüksek yapılardaki giydirme cephe altında taş yünü levhaların beton duvar yüzeyine montajında kullanılır. Sizi Arayalım Sepete Ekle. Yalıtım Ürünleri sıva filesi mantolama Dübeli izolasyon Malzemeleri. Yalıtım , yalıtım köpüğü ve strafor köpük gibi malzemelerle yapılmaktadır.


Yalıtım dübeli

Poliüretan Enjeksiyon Yalıtımı : Parex Injection PUR, düşük viskoziteli, tek bileşenli, MDI bazlı, suyla reaksiyona giren poliüretan enjeksiyon reçine. Parex Injektion PUR suyla reaksiyona girerek su itici sert bir su yalıtım oluşturur. Dış cephe uygulamalarında yalıtım unsurunun,yapı ile bağlantısını sağlayan yapı elemanlarıdır. Balcıoğlu Şirketler Grubunun tescilli markasıdır. Plastik Dübel, 10cm dübel, mantolama dübeli.


Mantolama, Isı Yalıtım Dübeli Nasıl Olmalıdır? Düşük yoğunluklu taş yünü ve cam yünü dübeli ,bu ürün yoğunluğu düşük, yalıtım değeri yeterli taş yünü ve cam yünü levhayı yüzeye sabitlemek için tasarlanmış,levha kalınlığına uygun stoplaması olan üründür. Ses akustiği , yalıtım ve gürültü kontrol sistemleri alanında edindiğimiz bilgi beceri ve tecrübe ile alanında eğitimli uzman kadrosu olan ve günümüz şartlarında her türlü ileri teknolojiyi. Dübel ısı yalıtım plakalarının gazbeton, beton, tuğla, vb. Dübellerin tutunacağı arka yüzeyin beton, gazbeton, tuğla vb.


Jeneratörler çok yüksek desibellerde ses oluşturur çözüm olarak ilk akla iç yalıtımı yapılmış kabin oluşturmaktır veya bir oda olarak kapalı alanda olan jeneratörler için duvarlar ve tavan için bondex rebound sünger kullanılmalı üst kısmı için ağır bariyer kullanılmalı ve izolasyon dübeli. Dış cephe ısı yalıtım sistemlerinde, taş yünü levha uygulamalarında tüm Capatect Dübellere uygun olarak kullanılabilir. Birçok donanımın bir araya gelmesi ile birlikte komplike olan ve uzmanlık isteyen bir sistemdir.


Pakette 5adet mantolama dübeli bulunmaktadır. MANTOLAMA DÜBELİ 10C6AD: 10TL. Dış cephe mantolaması yapı fiziği açısından en uygun olan ısı yalıtım sistemidir. Isı yalıtım köpüklerini bina yüzeyine sabitlemek için kullanılırlar. N çekme dayanımına sahip, geniş başlıklı (cm), yüzeye göre plastik ya da izolasyonlu çelik çivili özel ısı yalıtım dübeli kullanılacaktır.


Yalıtım dübeli

D ış cephe ısı yalıtım uygulamalarında kullanılan bağlantı elemanları (dübeller)uygulanırken vepheye delik açılır ve dübel bu deliğe yerleştirilip çivisi çakılarak uygulama tamamlanır. ISI YALITIM DÜBELİ HAVŞA AÇMA APARATI. Uygulamanın bitiminde paraşüt başlıklı ısı yalıtım dübelinin başlığı EPS ve XPS. Yeni ürün ve kampanyalarımızdan habardar olmak için mail listemize kayıtolun! Eko Geniş Başlıklı Isı Yalıtım Dübeli.


Yaklaşık 4milyon € ciro, 3. Lightstar Euro Dübel Çelik Çivili. Mekanik Tırnaklı Euro Dübel Çelik Çivili. Tabancalı Çakma Isı Yalıtım Dübelleri.


EPS, XPS ve Taşyünü gibi yalıtım levhalarının, dış cephe ya da yatay yüzeye yapıştırılması amacıyla kullanılan polimer katkılı harçlara verilen addır. Fischer Ağır Yük Dübelleri. Isı, ses yalıtımı ve yangın güvenliği maksadıyla dış cephelerde sıva altında kullanılır.


Cam elyaflı sıva filesi, Su basman profili, Damlalık Profili, Köşe Profili. Benzer bir durum olarak, bina yüzeyinde gazbeton kullanılmış ve kaba sıva yapılmadan ısı yalıtımı uygulamasına geçilecek ise gazbetonun emici yüzeyinde hava şartlarına göre nemlendirilmelidir. Ayrıca bu tip yüzeyler için özel geliştirilmiş Exelans Enerji Gazbeton Dübeli kullanılması gerekmektedir.


Geniş başlıklı mantolama dübeli , özel tırnakları ve geniş açma özelliği ile ısı yalıtım levha uygulamalarında başarı ile kullanılır. Kullanılacak dübelin boyu straforun kalınlığına göre seçilmelidir. Dübellemenin asıl amacı rüzgar ve türbülans etkilerini önlemektir.


Uygulama Alanları : Ev ya da iş yeri olarak kullanılan binaların ısı yalıtım uygulamalarında kullanılır. Uzunlukları yalıtım kalınlığına göre değişen plastik, çelik ve vidalı dübeller. Akustik süngerlerinizi duvar yada tavanınıza uygulamak için soni sabitleme dübelinden faydalanabilirsiniz. Montolama Isı Yalıtım Dübelleri Modelleri Detay DETAY. Firmaları arasında her zaman en kaliteli malzeme ve en uygun fiyatları sunma gayreti içersinde olana ankara Apartman mantolama firma mız, Ankara geneli aynı gün ücretsiz keşif ve fiyat landırma hizmeti vermektedir.


Detaylı bilgi almak için tıklayın. BTM’ye göstermiş olduğunuz ilgi için çok teşekkür ederiz. Talebiniz ile ilgili olarak en kısa sürede sizinle iletişime geçilecektir. Poliüretan ve epoksi esaslı enjeksiyon reçineleri ile birlikte kullanıma uygun Enjeksiyon Dübeli. Uygulama Şekli Uygulanacak bölüm matkapla delinir daha sonra Enjeksiyon Dübeli yerleştirilir ve uygulama işlemi başlatılır.


Tuğla, sıvalı ve beton yüzeylere ısı yalıtım levhalarının mekanik montajı için kullanılan dübeldir. Karbonlu EPS yalıtım levhası 5b. Yüksek yoğunluklu EPS yalıtım levhası.


Halk arasında ısı yalıtımı denildiğinde sadece sıcak olan bir ortamın soğumasını engellemek gibi bir yanlış anlaşılma mevcuttur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar