11 Aralık 2015 Cuma

Eski tişörtlerden halı yapımı

Eski penyelerden kilim yapımı yapmak ister misiniz. Eski Tişörtlerden Halı Yapmaya Ne Dersiniz ? Sevgili melekler, eskimiş tişörtlerinizi ne yapıyorsunuz ? Daha doğrusu nasıl değerlendiriyorsunuz ? Muhtemelen ya toz bezi ya da cam bezi yapıyorsunuzdur. Size daha iyi bir önerimiz var. Bu kez de giyilmeyen gömlek ve tişörtlerden şık bir halı yapılmış.


Fakat bunun için elimizde fazlasıyla tişört ve gömlek olmalı. Resimlerde yapımı detaylı bir şekilde gösterilmiş. Eski Kıyafetlerden Paspas Yapımı Arkadaşlar özellikle çocukların küçülen eşyalarından yada lekelenen kıyafetleri tek boyutta keserek halı. Eski elbise veya tişört: Saçaklı atkı. Eski kapişonlu sweatshirt: Yeni ipli sırt çantası.


Tişört paçalarını gerdirdikten sonra ipinizin görüntüsü bu hali almalı. Hilal Esma Zahidenin paspas yapım videosu. Renk renk ponponlar kolyenize de hareket katabilir evinize de. Yapılışına buradan ulaşabilirsiniz. El yapımı hediyelerinizi ev yapımı bir hediye paketi ile süslemelisiniz.


Eski tişörtlerden halı yapımı

Daha sonra tek yapmanız gereken tişörtü küçük ebatlarda kırparak iplikler haline getirmek. Eski tişörtten ipli banyo paspası yapımı. Sonrasında işiniz oldukça kolay.


Giyim, gıda, kısacası her şeyi çok tüketiyoruz. Peki eski tişörtlerinizi geri dönüşümde kullanmaya ve onlardan harika bir paspas yapmaya ne dersiniz. Biraz yaratıcılığınızı ve el becerinizi kullanarak. Böyle bir paspası yapmak için eski bir tişört, kaymaz delikli taban ve makasa ihtiyacınız var. Merhabalaaaar, Bilenler bilir uzun zamandır kenimi bir sadeleşme projesi içine soktum.


Ben bunun aynısını yaparım yaaa” derken de hali hazırda yapılmış projelere denk geldim #128578;. Ortaya harika birşey çıkmış. Ben de dayanamadım fotoğraflarını çektim hemen. Eskiden örgü ören bayanlar genelde eskiyi değerlendirmek ve eski penyeleri kullanmak için bu tarz örgü teknikleri geliştirmişti.


Kullanmadığımız eski tişörtlerden paspas yapımı ile o eski penyeler tişörtler çöpe atılmıyor paspas veya halı yapılıyordu. Veya parça parça artık kumaşlardan paspas yapımı ile renkli örgü ürünleri geliştiriyorlardı. O zaman size sunacağımız nefis paspas yapımı fikirlerine bayılacaksınız. Galerideki ileri butonuna tıklayarak resimlerin altında adım adım değişik paspas yapımlarının anlatıldığı fotoğrafları görebilir ve siz de bu yol gösterici görseller sayesinde evinize eski tişörtlerden yeni paspas tasarımları kazandırabilirsiniz. Penye iple halı örüyoruz.


Rahatlıkla makinada yıkayabileceğiniz bu halıyı çocuk odalarında da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Eski , kullanılmayan tişörtlerden yapılabilecek pratif bir fikir mu. Yapmanız gereken tişörtleri aynı boyutta kesip örerek birleştirmek. Kot ceplerinden halı makalemizi hatırlarsınız. Eskiyen tişörtlerinizi ip olarak kullanarak farklı şekillerde ve modellerde kilimler elde edebilirsiniz.


Eski kotla en fazla çanta yapılır diyenlere inat, birbirinden muhteşem yeni fikir! HABER SPOR FİNANS VİDEO YEMEK OYUN KADIN MAGAZİN TREND SİNEMA SEYAHAT EĞİTİM TÜM. Dikkat etmeniz gereken ise ipliğe dönüştüreceğiniz tişörtün kol altı itibari ile logo ya da cep gibi herhangi bir şey içermemesidir. Yapılmış piyasada satılan ipleri kullanabilirsiniz. Eski pijamadan çocuk sweatshirt’ü yapımı anlattım bu defa da.


Eski tişörtlerden halı yapımı

Kullanmadığım bir pijama altından oğluma sweatshirt yaptım, sonuç da son derece içime sindi. Oğlumum hali hazırda kullandığı bir sweatshirt modelini kalıp olarak kullandım kendime. O yılların hatırasını yaşatmak mı dersiniz, yoksa evdeki eski tişörtleri değerlendirmek mi dersiniz bilmem ama, biraz da sanal alemde boy gösteren hünerli ellerden özenerek ve ilham alarak bir kilim denemesine giriştim ben de. Küçük ve acemi tecrübemi paylaşmak isterim sizlerle.


Eski malzemeler çoğu zaman başka bir amaçla kullanılarak, hem daha işe yarar hale dönüşür, hem de çok şık görünüşte eşyalar haline gelebilir. Buna bir örnek olarak eski tişörtlerden de bir paspas yapımı gösterilebilir. Artık giymediğiniz ya da sıkıldığınız giysilerinizi yeni eşyalara dönüştürebilme fikri çok cazip değil mi? Yapım aşaması oldukça keyifli olan saksı askılıkları, oldukça da pratik hazırlanan dekorasyon ürünlerinden. Kesmiş olduğunuz tişörtlerden sade bir askı ortaya çıksın istiyorsanız, tek renk şeritleri bir arada kullanın.


Spror yapmanın en keyifli hali bu olsa gerek. Dans ederek ve eğlenerek zayıflamak gibisi var mı ? Eski giysileri Değerlenirme Kalın Paspas Örme. Ben Kimim daha fazla tanımak isterseniz sayfa altındaki Ben Kimim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar