19 Haziran 2019 Çarşamba

Iç mekan ısı yalıtımı

Iç mekan ısı yalıtımı

Dört mevsiminde ayrı ayrı yaşandığı ülkemizde ısı yalıtım ihtiyacının sadece kış aylarında ortam sıcaklığının kaybetmemek için değil, yaz aylarında da sıcak havanın iç mekanı daha da ısıtmaması için gerektiği gün geçtikçe dış cephe ısı yalıtım uygulamalarının artmasına neden olmaktadır. Uygulama yaptırmadan önce bu durumları da göz önüne almanızı öneriyoruz. Dış cephe mantolama sistemi binayı bir kapsül gibi sardığı için yüksek oranda ısı yalıtımı sağlar. Oysa iç cephe mantolama sadece duvarlara uygulana bildiği için etkin bir yalıtım sağlayamaz ve ısı kabarcıkları oluşmasına neden olur. Hasan bey bu ısı plaklarını evinizin iç kısmına döşeyerek yüksek seviyelerde ısı yalıtımı sağlamanız mümkün hazır malzeme olduğundan yapmasıda bir o kadar kolaydır.


Iç mekan ısı yalıtımı

Aklınıza takılan diğer sorular olursa bize yorum gönderebilirsiniz. Duraks İzo Plaster, ısı ve nem yalıtım özelliği çok yüksek olan, içeriden mantolama için geliştirilmiş dekoratif, aşırı su ve nemden etkilenmeyen bir kaplama malzemesidir. Gazbeton, ısı yalıtımı konusunda ülkemizdeki tüm iklim bölgelerinde yüksek performans gösterir.


Duvar ve tavanlarda nem ve küf oluşumunu engeller. Ayrıca su ve ses yalıtım özelliğine sahiptir, Kir tutmaz,kolay temizlenir. Geç tutuşurluk ve yanmazlık özelliği vardır.


Dış duvarların iç yüzeyinde yoğuşma olmaması için yüzey sıcaklığının yoğuşma noktası üzerinde olması gerekir. Bunun için ya iç mekanı gereğinin çok üzerinde ısıtmak, ya da duvarda ısı yalıtımı yapılarak iç yüzey sıcaklığının artırılması gerekir. Hem rutubetten kurtuldum hem güzel görünüm sağlayan bir çalışma oldu.


Uzun süre ayakta durulan ve çalışılan mekanlar için dinlendirici özelliğe sahiptir. Izobozz binalarda ısı ve ses yalıtımını aynı anda sağlayan iğneli dokuma polyester elyaf keçedir. Cephe Mantolama Isı Yalıtım.


Mekân sıcaklığının her mevsim sabit tutulmasında, dış cephenin ana görevi yazın serinletme fonksiyonunu, kışın ise ısı yalıtımını üstlenmesidir. Eğer ısı yalıtımı binalarda dış cepheye yapılıyorsa “dış cephe mantolama” , iç cepheye yapılıyorsa “ iç cephe mantolama” denir. Duvarın İç Kısmına Ses Yalıtımı Nasıl Yapılır?


Bu sünger ses yalıtımı yaptığı gibi kısmi olarak ısı yalıtımı da yapmaktadır. Genelde bina yapılırken döşenir fakat bitmiş veya eski binalarda da uygulama yapılabilmektedir. Bölgeye göre yalıtım için tavsiye edilen yalıtım malzemesi doğru belirlenmelidir. Yalıtım malzemeleri, yapıştırıcı, sıva, yalıtım. Doğanlar Orient İnşaat olarak iç mekânlarda projelere göre cam yünü, taş yünü, strafor, kauçuk şap altı şilteleri ve alçı levhalar ile ses ve ısı yalıtımı çözümleri sunmaktayız.


Seramik kürecikli yapısıyla ısı ses ve su yalıtımı sağlar, ses yankılanmasını, titreşimi önler. Mekan Ses ve Isı Yalıtımı. Su bazlıdır, toksik madde içermez. Kişiler, toksik madde içeren yalıtım sistemini tercih ettiklerinde, sağlıklarının olumsuz yönde etkileneceğini unutmamalıdırlar.


Yeni Nesil Duvar Yalıtımı Sistemi. Yeni nesil duvar yalıtımı sistemi ise klasik ısı yalıtımı malzemelerinin aksine, ne insan ve hayvan sağlığı için bir tehdit unsurudur ne de yanıcıdır. Yaşam mekanlarının kuzeye bakmaması ve oturma odasının güneye, yatak odasının doğuya bakması gibi mekan yönleri.


Iç mekan ısı yalıtımı

Etkin bir ısı yalıtımı için , tasarım açısından başlayarak dikkatle ele alınması ve binanın bu dış etkilere en fazla direnç gösterecek şekilde tasarlanması gerekir. Dış cephe ısı yalıtım sistemi uygulamalarında kritik noktalarda ne gibi özel önlemler alınmalıdır? Islak mekanlar için su yalıtım sistemi.


Bahçe teras için su yalıtım sistemi. Bodrum katları için rutubet yalıtım sistemi. Yüzme havuzları için su yalıtım sistemi. CE beyanına sahip STYROFOAM mavi renkli ısı.


Binaların enerji verimliliğini ve ısıl konforunu artırmak için weber, dış cephe ısı yalıtım (mantolama) sistemlerini sunmaktadır. Allah göstermesin, bu malzemeye gelene kadar mekan içindeki veya dışındaki bir çok materyal çoktan alev almış olur. Duvar iç yüzey sıcaklığının ortam sıcaklığına hareketini ortadan kaldırır. Yüzey bozulmasını, boya ve sıva dökülmelerini önler.


Styrofoam IB, ısı yalıtım levhaları sık sık yenilenme gerektirmez ve bina ömrü boyunca ısı yalıtım değerini korur. Binanın inşaat aşamasında yapılan iç – dış , cephe , tavan , kirişlere uygulanan ısı yalıtım sıvası ve tabana uygulanan ısı yalıtım şapı ile binanın temel yapısı bina ömrü kadar uzun , kalıcı ısı yalıtımı yapılmış olur. Thermal ısı yalıtım kaplaması İZOKAT da her kaplamada mikron kalınlığı arttıkça daha yüksek yalıtım değerleri temin edilir.


BOYAMA ve UYGULAMA : Astar uygulamasından 6. Gaz, kurum ve toz emisyonunu azaltmak ve çevre kirliliğini önlemek için ısı yalıtımı gereklidir. Sağlıklı , rahat ve konforlu yaşam uygun ısı ve nem şartlarına sahip olan mekanlar da mümkündür. Rutubetli alanlar, küf oluşması ve çatlamalar doğru yalıtım çözümünün uygulanması ile önlenebilir.


Yalıtımsız binalarda sıcaklık farkı çok daha fazla olduğundan ısıl konfor söz konusu değildir. Bunu sağlamanın tek yolu ısı yalıtımı yapılmasıdır. Isı yalıtımı ile mekanın her noktasında homojen bir sıcaklık sağlanır ve böylece hava akımları engellenerek hem konforlu hem de sağlıklı bir ortam oluşturulur.


Yurt içi yalıtım ve izolasyon konusunda uygulanan projelerde iç ve dış mekan ısı yalıtımı ve su yalıtımı referansları yer almaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar