10 Şubat 2017 Cuma

Isonem

Isı yalıtım boyaları, yüzde 40’a varan ısı yalıtımı sağlıyor. It has got low thermal conductivity value including ceramic micro- spheres. It ensures interior and exterior thermal insulation and waterproofing. Kullanıma hazır, UV dirençli, parlak, sert elastik bir yapıdadır.


Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz. Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo. Konuma Özel İndiriÜrünleri adresinize özel indirimlerle satın alabilirsiniz. Ne yazık ki tedarikçi Karahisar yapının bilgisizliğinin mağduru olduk. Isonem Fiyatı fiyat avantajını yakala!


Alanında uzman, mühendis ve labaratuvar personeli ile, yapılan ısonem Arge çalışmalarımız. Boya ve Yalıtım Teknolojilerinde Bir Dünya Markası. Başarılı ar-ge çalışmaları ve ürettiği inovatif ürünlerle kalitesini tüm dünyaya ispatlamıştır. Yalıtım konusunda üstün tecrübeye sahip olan firma geliştirdiği ısı, su, ses ve yangın yalıtım boyaları ile ön plana çıkmaktadır. MS Polymer su yalıtım boyasını vb.


Isonem

Sert elastik bir yapıda bulunması sebebiyle uygulama sonrası yüzeyden kopma, kabarma yapmaz. Kılcal çatlakları kapatma özelliğine sahiptir. UV direnci olan son derece dayanıklı bir yalıtım kaplamasıdır. Binalara ısıtma ve soğutma enerjisi masraflarında uygulama kat sayısına bağlı olarak lara varan miktarda enerji tasarrufu sağlar.


Uygulama yapılacak yüzey, nemli, rutubetli, ya da kuru olabilir. Boyalı, boyasız her türlü yüzeye tatbik edilebilir. MS polimer ürününü astar olarak, termalroof ürününü de ısı yalıtımı amacıyla bayii nin tarifi ve ürünün kullanım talimatları doğrultusunda uyguladım.


SONEM Ürünleri İSONEM UNİVERSAL ASTAR KG ₺31KDV Dahil. Favorilerden Kaldır Favorilere Ekle Sepete Ekle. Dış cephe uygulamalarında ürün inceltilmeden rulo veya fırça ile tam kat uygulama yapılmalıdır.


Astar Kğ 38TL fiyat var Ne, nerede, en ucuz? Akakçe üyeliği ile fiyat düşüşlerinden, kampanyalardan ve indirimlerden anlık haberdar olun, her zaman en ucuza alın. Başta Amerika, İngiltere, Kanada, Avrupa ve Afrika da bir çok ülke de su yalıtımı konusunda kalitesini tüm dünyaya ispatlamıştır.


Arkadaşlar ben isonem roof kullandım aynı zamanda ısı yalıtımı sağlasın diye, malzeme hem ekonomik değildi hemde güneşte sarardı, ayrıca elastik armür (çatlaklar için kullanılan ince kumaş elyaf) kullanmaya müsaitte değildi, isonem benim için tam bir hayal kırıklığı oldu, zaten boya ile ısı izolasyonu akla. Her türlü ıslak ve kuru duvar yüzeyine uygulanabilir. Kuvvetli bir nem dayanımı vardır ve bu sayede nem ve rutubet oluşumunu engeller.


Uygulandığı yüzeye yapışarak, parlak dekoratif bir görüntü verir. Firmamız, sürekli gelişmekte olan genç, dinamik ve bilgili kadrosuyla hizmetlerine tüm hızıyla devam etmektedir. Nakit Ödeme (Kapıda) Kredi Kartı (Kapıda kredi kartı ile ya da banka kartı ile ödeme) Hizmet Bölgeleri. Suyla birleşince şişerek jel haline gelir.


Isonem

Toprakta ortalama yıl boyunca aktif olarak kalır. Suyu emme hızı yaklaşık saattir. ISONEM BAYİ TELEFONLARI İLDEM. Almaya da eğitim almış ve çalışmış olan şirketin genel müdürü Kubilay Kurt bizzat hem üretim safhalarını hem şantiye koşullarını hemde bayi ağlarını bizzat yöneterek aradaki zincir. THERMAL ROOF NASA tarafından Uzay shuttle programı çerçevesinde geliştirilmiş seramik mikro kürecikler ile güçlendirilmiştir.


THERMAL ROOF un seramikle güçlendirilmiş parlak beyaz formülü güneş ışınlarının ini yansıtır. SONEM MS POLYMER en son teknolojide üretilen elastomerik saf akrilik reçine esaslı mükemmel özelliklere sahip özel bir polimerdir. Kuruyunca elastik, su geçirimsiz bir kaplama oluşturur.


Verimliliği konusunda deneyimi bir kaç ay kullanımdan sonra paylaşacağım. Ben ev sahibiyim o kiracı hocam evede zamanında iyi para verdim duvar yerine karton kutu örselermiş daha iyi Haram olsun o para. Bodrum, çatı ve teras yalıtımında kullanılan izolasyon ürünleri.


Tüm kredi kartı bilgileriniz 256bit SSL Sertifikası ile korunmaktadır. Beton Zemin Boyası Kğ, boyalar kategorisinde ücretsiz kargo ve 62TL indirimli fiyatla. Ambalaj Şekli : lt kova. Profesyonel ve Huzurlu Bir İş Sürecini Bizimle Farkedin!


Membran film yüzeyden içeriye asla su geçemezken binanın içindeki nem buharlaşarak yapıdan uzaklaşır. Abi polisi aramak daha makul gibi geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar