19 Şubat 2016 Cuma

Isonem su yalıtımı

Isonem su yalıtımı

Su ile temas ettiğinde yaklaşık kırk saniyede prizini alarak suyu keser. Her türlü kaplaması bitmiş, emici olan ve su yalıtım sorunu bulunan yüzeylere uygulanabilir. Kullanıma hazır, UV dirençli, parlak, sert elastik bir yapıdadır. Nemli bezle temizlik işlemini ISONEM BD seramik mermer vs gibi sırlı yüzeyde emilmediği için kuruyup leke yapmaması nedeniyle önerilmektedir.


Su durduluktan sonra ISONEM M üzerinde kalan serbest haldeki malzemeler kuru bir fırçayla temizlenir. Daha sonra üzerine ISONEM M üç kat uygulanarak kalıcı bir yalıtım oluşturulur. Yalıtım yapılacak yüzeylerin temizlenmesi için önceden su ile yıkanmalı ve kuruması beklenmelidir. Kuruduktan sonra ISONEM HYBRID uygulanmalıdır. Tozuma olan yüzeylerde ise astar olarak ISONEM UNIVERSAL ASTAR aderans arttırıcı ile önceden yüzey astarlanmalı ve astar kurumadan hemen ISONEM HYBIRD uygulaması yapılmalıdır.


Yalıtım konusunda üstün tecrübeye sahip olan firma geliştirdiği ısı, su , ses ve yangın yalıtım boyaları ile ön plana çıkmaktadır. It has got low thermal conductivity value including ceramic micro- spheres. En son teknolojide üretilen saf halde mükemmel özelliklere sahip su yalıtım malzemesi. Teraslarda, çatılarda, balkon ve binalarınızda yapılarınızı suya karşı korur.


Artık konumunuzu seçerek size özel avantajlardan yararlanabilirsiniz. Konuma Özel İndiriÜrünleri adresinize özel indirimlerle satın alabilirsiniz. Ms Polymer Su Yalıtım Kaplaması kg. Su Yalıtım modelleri, İsonem Su Yalıtım çeşitleri ve markalarını uygun fiyatları ile satın alın. Bd Görünmez Şeffaf Su Yalıtımı lt indirim.


Ekstra indirimli fiyat. Thermal Paint İç ve Dış Cephe Isı Yalıtım Boyası L indirim. Ms Rutubet Ve Nem Boyası Kg.


Isonem su yalıtımı

Başta Amerika, İngiltere, Kanada, Avrupa ve Afrika da bir çok ülke de su yalıtımı konusunda kalitesini tüm dünyaya ispatlamıştır. Su Yalıtım Malzemeleri ürünleri binlerce marka ve uygun fiyatları ile n11. M Su Geçirimsiz Elastik Tamir Harcı. Beton yüzeylere hem negatif hem de pozitif taraftan uygulanarak derinlemesine.


Süper Kristalize Sızdırmaz Su. SONEM MS POLYMER SU YALITIM MALZEMESİ KG ŞEFFAF. Gönderim süresi, ürünü satışa sunan Mağaza tarafından belirlenir. MS polimer ürününü astar olarak, termalroof ürününü de ısı yalıtımı amacıyla bayii nin tarifi ve ürünün kullanım talimatları doğrultusunda uyguladım.


Isı Yalıtım Kaplaması ISONEM THERMAL-ROOF su ve ısı yalıtımlı likit olarak uygulanan bir kaplamadır. THERMAL ROOF NASA tarafından Uzay shuttle programı çerçevesinde geliştirilmiş seramik mikro kürecikler ile güçlendirilmiştir. THERMAL ROOF un seramikle güçlendirilmiş parlak beyaz formülü güneş ışınlarının ini yansıtır.


Ne yazık ki tedarikçi Karahisar yapının bilgisizliğinin mağduru olduk. MS Polymer su yalıtım boyasını vb. Eyüp beyin ilgisine teşekkür ederiz. Geç tutuşurluk ve yanmazlık özelliği vardır.


Isonem Fiyatı modelleri ve en ucuz fiyatı. Sponsorlu Gördüğünüz ürün reklamlı üründür. Reklamlı ürünler hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın. UV direnci olan son derece dayanıklı bir yalıtım kaplamasıdır. Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo.


ISONEM SB SÜPER BİLEŞEN yapısı gereği diğer yalıtım malzemelerinin aksine aşınmaz. ISONEM DLATEKS sürme esaslı yalıtım öncesi yüzeye astar olarak kullanıldığında mekanik mukavemeti arttırır. Böylece yalıtım malzemeleri yüzeye daha iyi yapışır kalkma ve kabarma yapmaz.


KULLANIM ALANLARI: Banyo, mutfak, bodrum gibi rutubetli duvarlarda, Toprak ile temas halinde olan duvarlarda, Subasmanlarda ve her türlü boya kabarmalarında. ISONEM yalıtım ürün kataloğu, isonem boya ve yalıtım teknolojileri, su yalıtım ürünleri, zemin kaplamaları, özel boyalar, endüstriyel kimyasallar. TL (2) Atilimonline 100. Binalara ısıtma ve soğutma enerjisi masraflarında uygulama kat sayısına bağlı olarak lara varan miktarda enerji tasarrufu sağlar.


ISONEM THERMAL PAINT bilimsel olarak etkinliği ispatlanmış, iç ve dış cephede ısı ve su yalıtımı sağlayan bir özel bir izolasyon boyasıdır. ISONEM Ankara Su ve Isı Yalıtımı , İzolasyon, Yapı Kimyasalları, isonem beton katkıları, Ankara bina mantolama, poliüretan ve epoksi kaplamalar. Açık Çatılar, Teraslar ile Balkonların Su ve Isı Yalıtımı Ses Yalıtımı Dış Cephe Isı ve Su Yalıtım Uygulamalar. Diğer kampanyalı ürünleri mutlaka inceleyin.


Isonem su yalıtımı

Bu delikler kolon ve kirişlerede ciddi zararlar vermektedir. SONEM Termal Paint ürününde bu risk ortadan kalkmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar