18 Eylül 2019 Çarşamba

Çatı altı ısı yalıtımı

Binanın çatı boşluğunun ısıtılmaya gerek duyulmadan çeşitli ısı yalıtım malzemeleriyle kanlanmasına çatı altı ısı yalıtımı denir. Binalarımızda yapacağımız çatı ısı yalıtımı uygulamaları konfor şartlarımızı olumlu etkilemekte enerji masraflarını da önemli ölçüde azaltmaktadır. TAVAN ISI YALITIMI NASIL YAPILIR Çatı arası yalıtım uygulamalarında en çok tercih edilen ısı yalıtım malzemesi alüminyum folyolu cam yünü çatı şiltesidir. Kullanılmayan tavan arası varsa en iyi ve ucuz yalıtım buraya serilecek yorgan veya şilte.


Çatı altı ısı yalıtımı

Merteklerin arası ya da altı yalıtılabileceği gibi mertek üzeri de izole edilebilir. Eğer kullanılacaksa kiremitlerin oturtulacağı su yalıtımı ve ısı yalıtımı malzemeleri burada mertek. Yaklaşık metrekarelik bir alanda (en fazla) bir yalıtım yapılacak. Ancak, çatı yalıtımı ile sağlanacak sıcak çatı koşulu, yağış sularının çatı altına geçmesine engel olup, su buharının da havaya geçişini de engelleyeceğinden,. ISOLINE, hem yeni inşaa edilen binalarınızın çatısında , hem de yenilenen çatılarda tam su geçirimsizlik, düzgün görünüm ve istendiği takdirde de levhaların altına ısı yalıtımı yapma imkanı sunmaktadır.


Bu da binanızın çatısına yalıtım yaptırmadığınız takdirde ısınmaya daha fazla para ödeyeceksiniz demektir. Isı izolasyonu sağlayan yalıtım malzemeleri birbirinden farklı olarak, hem çatı , zemin, dış cephe yalıtımı gibi binaların ana inşaat alanlarında hem de parke altı , kapı, pervaz olukları, duvar, havalandırma ve pencere gibi iç yapı bölümlerinde kullanılır. Camyünü çatı şiltesi hafif olduğundan, çatıya çıkartılması ve kesilerek uygulanması çok kolaydır. Yapı fiziği bakımından soğuk çatıların sıcak çatılardan farkı, soğuk çatılarda su buharının ısı yalıtım katmanı ile çatı örtüsü arasındaki hava tabakası içinde uçabilmesidir. Bunun üzerine su geçirmeyen kiremit altı örtüsü serilerek ahşap kadronlara kiremit altı çıtası.


Döşemelerin alt kısımlarından gelen soğuk etkisinin azaltılması için kullanılır. Yoğuşma önleyici levhalar, radyatör arkası, duvar ve yer kaplamaları gibi alanlarda ısı yalıtımı amacı ile kullanılır. This feature is not available right now.


Bu da ürünlerin sağlık açısından zararlı bir hal almasına neden olabilir. Bu yüzden yalıtım malzemeleri kullanılırken, etkilerini. Merhaba, yatak odalarımız kuzey cephe ve çatının altı. Dışarıdan ısı yalıtımı yaptırma şansımız yok, ancak içeriden yaptırabiliriz. Odalarda nem ve küf var, ve soğuk oluyor.


Nem, küf ve soğuğu önlemek için en iyi çözüm ne olabilir Teşekkürler, iyi günler. Bina beton tablo üzerine uygulanan özelliği bir binada çatı altı beton zemine uygulanan çatı ısı yalıtımı izocam malzemesidir izocamın faydasını en üst katlarda oturan kişiler görür bina üst katlarında oturan kişiler. Soğuk ve Sıcak Çatılar ’ olmak üzere iki grupta incelebilir.


Dış cephenin yanı sıra, çatı yalıtımı da en az cephe kadar önemli ve gereklidir. Isı yalıtımının altta, su yalıtımının üstte olduğu klasik teras çatı yalıtım prensibine göre uygulanır. Bitümlü teras levhasının üstündeki bitüm kaplama, üzerine gelecek bitümlü su yalıtım örtülerini yapıştırmak içindir.


Teras çatılarda ısı , ses, su yalıtımı maksadı ile kullanılır. Teras kısmında yağmur yağdığı zaman alt balkon ve evin belli bölümlerine su yürümektedir. Yeni yapılan binamızın çatısında ısı yalıtımı bulunmamaktadır. Su yalıtım malzemeleri pürmüz yardımı ile birbirlerine ve alttaki ahşaba yapıştırılarak izole alan oluşturulur.


Bu işlemden sonra yapılabilecek iki işlem vardır. Yalıtım yaptırmak istiyoruz. Birinci işlem düz çatı altına ısı yalıtımı sağlaması için cam yünü uygulaması yapmaktır. Bu sayede en üst kat ısınma sorununun önüne geçilmiş olur.


Çatı altı ısı yalıtımı

Aynı uygulama baskı çıtalarına OSB levhalarının tespit edilmesi ve üzerine (shingle altı su yalıtım örtüsü ile birlikte) shingle montajı ile tamamlanabilir. Döşeme üzerine serilecek olan ısı yalıtımı , duvar üzerine bindirilerek, duvardaki ısı yalıtımı ile ilişkilendirilmelidir. Birbirinden oldukça değişik özellikleri ve uygulama esasları olan, farklı yalıtım özellikleri sağlayan malzemeler kullanılır, fiyatları hammadesi ve üretim zorluğuna göre değişiklik göstermektedir. PVC, EPDM, Polietilen vb.


Kış aylarındaki ısı kayıplarını engellemek, bina sıcaklığını koruyarak küflenmeye engel olan ısı yalıtım aynı zamanda ses yalıtımı olarak ta kullanılmaktadır. Ancak gece ve gündüz arasında oluşacak ısı değişikliklerinin yaratacağı yoğuşmanın dışarı atılabilmesi ve kiremit altı bölgenin havalandırılabilmesi de çatılarda sağlıklı bir ortam sağlanabilmesi için çok önemlidir. Bu konuda nem bariyeri ve su yalıtımı membranlarının kullanılması gerekir. OSB Altı tavanlarda, ulaşılması zor noktalara kadar ısı yalıtımı.


Bina dış kabuğundaki ısı kaybının önemli bir kesimini çatılardan kaybedilen ısı enerjisi oluşturmaktadır. Sprey (poliüretan köpük ) malzemesinin düşük bir kalınlıkla son derece düşük ısı iletkenliği ve yüksek ısı yalıtım performansı,. Kullanım Alanları Çatı ve teraslarda, parapet, baca, eğimli dere ve gizli dere gibi birçok detayda kullanılmaktadır.


Kaliteli Ekonomik Membran - Ustam Princo P40. Bu çatı matematiklerinden sonra kaliteli çatı malzemeleri kullanmak, ısı ve su yalıtımı sağlamak uzun yıllar problemsiz yaşamayı sağlar. Ekonomik: Kiremit altı su yalıtım malzemelerine ve tahta döşemeye ihtiyaç bırakmaz, mazlemeden tasarruf sağlar.


THERMAL ROOF NASA tarafından Uzay shuttle programı çerçevesinde geliştirilmiş seramik mikro kürecikler ile. Isı yalıtım levhasının sürekliliği için, yalıtımı yapan ekip yoğuşma, buhar direnci, buhar kesici örtü ile ısı yalıtım malzemeleri düzgün bir şekilde sarılmalıdır. Ankara geneli ücretsiz keşif ve.


Teknopanel Poliüretan Sandviç Çatı Paneli Bu ürün mağazamızda satılmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar