27 Eylül 2019 Cuma

Iç duvar yalıtım malzemeleri

Isı izolasyonu sağlayan yalıtım malzemeleri birbirinden farklı olarak, hem çatı, zemin, dış cephe yalıtımı gibi binaların ana inşaat alanlarında hem de parke altı, kapı, pervaz olukları, duvar , havalandırma ve pencere gibi iç yapı bölümlerinde kullanılır. Polistren levhalar yanıcıdır. Duvarlar ısı yalıtım levhaları ile kaplanır ve boyanır, isteğe bağlı olarak alçıpan uygulamaları ile estetik bir görünüm elde edilebilmektedir. CEPHE MANTOLAMANIN SAKINCALARI Duvarlarda ısı köprüleri oluşturur ve tam ısı yalıtımı sağlayamaz. Bölgeye göre yalıtım için tavsiye edilen yalıtım malzemesi doğru belirlenmelidir.


Ses İzolasyonunda kullanılacak detaylı malzemeleri sitemizden inceleyebilirsiniz. Bu uygulama için farklı teknik uygulama modelleri bulunmaktadır. Dekoratif duvar panelleri, ses yalıtım süngerleri kullanılarak yapılan uygulamada duvar , tavan, zemin iki duvar arası ses yalıtımı evlerinize iş yerlerinize, ofislerinize, hem dekor hemde ses yalıtımını muazzam kalitede hissettirecektir. Artık sıradan sorunlarınıza uzman ekibi ile çözüm buldu.


Dış cephe mantolama da iç cephe mantolamaya göre daha kalın yalıtım malzemesi kullanılabilirken. Uygulama sonucu duvarlar dekoratif şekilde boyanabilir, hatta isteğe bağlı olarak alçıpan uygulaması bile yapılabilir. Isı yalıtımı iç duvarın dı ş yüzü ile temas etmelidir.


Dı ş duvar ile ısı yalıtımı arasında hava bo şlu ğu olabilir. Bu bo şluk olmadı ğında dı ş duvar buhar geçi şini engellemeyecek malzeme yapısına sahip. Duvarların iç kısmına ses yalıtımı yaparken bondex isimli sünger çeşidi kullanılmaktadır.


Bu sünger ses yalıtımı yaptığı gibi kısmi olarak ısı yalıtımı da yapmaktadır. Bazı ses yalıtım malzemeleri hem akustik bir düzen hemde ses yalıtımı sağlamak. Yaşam ve çalışma alanlarımızı oluşturan tüm binaların iç duvar ve tavanlarında kullanılır. Ayrıca bodrum kat döşemelerinde de kullanılır. En iyi ısı yalıtım malzemelerini net bir şekilde seçebilmek için ısı yalıtım malzemelerinin özelliklerini iyi bilmek gerekmektedir.


Aksi hâlde ısı yalıtım malzemesi temasta olduğu alçı. Rutubet oluşumu olmaması gerekmektedir. Bununla birlikte iç duvar yalıtımı da bazı riskler barındırır.


Ancak işinin ehli bir uzmanla çalıştığınız takdirde bu tür sorunların üstesinden gelebilirsiniz. Duvar iç yüzey sıcaklığının ortam sıcaklığına hareketini ortadan kaldırır. Yüzey bozulmasını, boya ve sıva dökülmelerini önler. Styrofoam IB, ısı yalıtım levhaları sık sık yenilenme gerektirmez ve bina ömrü boyunca ısı yalıtım değerini korur.


Iç duvar yalıtım malzemeleri

Temel perde duvarlar için su yalıtım sistemi. Polimer modifiye bitüm kauçuk esaslı su yalıtım malzemesi weber. Yüksek mukavemetli kalın uygulanabilen yapısal. Bu malzemeler ile birlikte pencerelerde kullanılan nitelikli doğramalar ve yalıtım camı üniteleri de etkin ısı yalıtımında büyük önem taşımaktadır. Dış ve iç duvar Uzun ömürlüdür.


Boru, iç ve dış cephe, tavan kaplama Uzun ömürlüdür. Yalıtım Malzemeleri ve Özellikleri. Tavan, iç ve dış duvar Uzun ömürlüdür. Duvarlarda ses kesici ve yankı yalıtımı sağlayan ses yalıtım malzemeleri kullanarak iki duvar arasından geçiş sağlayan seslerin geçişini engelleyebilirsiniz.


Yapılan binalarda ses geçirmezlik oranı dikkate alınmamasından dolayı daha sonrasından. Ortak komşu duvar ses yalıtımı konuşma sesleri, televizyon sesi, müzik sesi gibi birçok ses olayını engellemek için yapılan uygulamalardır. Ses yalıtım süngeri ve izolasyon malzemeleri ile a varan oranda sonuç alınır. Böylece nakliye, montaj, sıva ve boya gibi inşaat işlerinden zarar görmüyor. Duvara montaj için gerekli olan aparatlar ise ambalajın içinde veriliyor.


Mükemmel tasarımları ve yüksek üretim teknolojileriyle ısı yalıtımı malzemeleri , yüksek işletme basıncı gerektiren çok katlı binalarda rahatlıkla kullanılabiliyor. Cephe Mantolama Malzemeleri İç cephe mantolama uygulaması hem ısı kaybını azaltmak hem de nem den korunmak için tercih edilen bir uygulamadır. Uygulama yapılacak duvar yüzeyi temizlenir ve iç cephe mantolama malzemeleri ni uygulamak.


Pencereler için kullanılan ısı yalıtım malzemeleri ise solar Low-E ve kaplamalı cam içerikli güneş ve ısı kontrol açısından yüksek yalıtım sağlayan cam üniteleri veya ilave kaplamalı olarak cam içeren ısı yalıtım açısından yüksek bir performansa sahip olan yalıtım camları kullanılmaktadır. Ortak duvarda mevcut yüzeye ses yalıtım malzemeleri uygulanarak üzeri kapatılmaktadır. Komşunuz ile ortak duvarınızdan sizin dairenize sesler sızmaktadır. OSB veya alçıpan gibi yapı malzemeleri ile birlikte uyum içinde kullanılabilir.


Mantolama işleminin ana malzemesi olan plakalara yapıştırıcı sürülür. Sandviç duvar yöntemiyle ısı yalıtımı şu aşamalardan oluşur: 1- Çift. Duvar yalıtım malzemelerinin daha düzgün uygulanması için işinde uzman kişi tarafından yaptırılması tavsiye edilmektedir.


Iç duvar yalıtım malzemeleri

Evde pratik ısı yalıtımı nasıl yapılır başlıklı yazıda ısı yalıtımı için evinizde neler yapabilirsiniz ve evinizi nasıl daha iyi ısıtabilirsiniz konuları inceleniyor. Pencereler duvara iyi oturtulmamışsa silikon sıkılarak boşluklar kapatılabilir. Avrupa standartlarına göre ısı yalıtım malzemeleri en az.


Yoğuşma önleyici levhalar, radyatör arkası, duvar ve yer kaplamaları gibi alanlarda ısı yalıtımı amacı ile kullanılır. Kapı altı ve pencere gibi ısı kaybının yüksek olduğu alanlar için özel izolasyon malzemeleri bulunur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar