29 Ağustos 2016 Pazartesi

Isı yalıtım sıvası

Binanızın yalıtımı için yepyeni çözümler sunan No sadece tek uygulamayla ısı yalıtımı , su yalıtımı , ses yalıtımı ve yangın yalıtımı sağlıyor. Tamamen doğal malzemelerden oluşan içeriği ile nefes alan, sağlıklı binalar yaratıyor. ISI YALITIM SIVASI ISILSIVA Engin Asar. Unsubscribe from Engin Asar?


Siper Perlitli Yalıtım Sıvası Tanıtım Videosu. Yapısında bulunan çimento, perlit ve diğer bileşenler sayesinde kolayca hazırlanabilen ve uygulanabilen ısı , ses, yangın ve su yalıtımı sağlayan, sudan etkilenmeyen, çimento esaslı ve perlitli yalıtım sıvasıdır. Styronit Doğal Yalıtım Sıvası ile dış cephe mantolama.


Ses ve ısı yalıtımı günümüzde oldukça önemli yere sahip olduğunu söyleyebiliriz. Bu durum bize doğru ısı yalıtımında ne derece. Dış cephe mantolama, yeni nesil ısı yalıtım sıvası. Doğal ısı yalıtım sıvası , piyasada en çok kullanılan malzemelerdendir. Bu malzeme, yapısında bulunan gözenekler ve doğal agregalar sayesinde, uygulama alanında sadece ses yalıtımı yapmayı sağlamakla kalmaz aynı zamanda ses ve ısı yalıtımı yapma imkânı da sunar.


Serpme atıldıktan saat sonra ürün uygulamasına geçilebilir. Nefes alma özelliği sayesinde de terlemeyi önler. Isı, Su, Ses ve Yangın Yalıtımı. Termobor ısı ,su,ses ve yangın yalıtımı sağlayan inorganik kökenli özel olarak geliştirilmiş ayrıca doğal yapısıyla binaya nefes aldıran kompozit bir harçtır. Bu hareketlilik kısa sürede yeni organik ve inorganik yalıtım malzemelerinin ve uygulama tekniklerinin ortaya çıkmasına sebep olmuştur.


Bitüm - Polimer Esaslı Su Yalıtımı 2K (Elyaf Takviyeli) Bitüm - Polimer Esaslı Su Yalıtımı 2K. Isı ve Ses Yalıtım Sıvası. Delfin Doğal Yalıtım Sıvası. Yüzey performans malzemesi.


Yalıtımlı yalıtım iç cephe sıvası Thermolock iç cephe sıvası ısı , ses ve yangın yalıtımı yanı sıra iç cephelerde ayrıca bir sıva gerektirmeyen yüksek mukavemetli sıva ürünüdür. Koruyucu emüsiyon malzemesi. Su bazlı emülisyon malzemesi. Diğer klasik ısı yalıtım sistemlerine oranla daha iyi su yalıtımı daha iyi nefes alabilme kabiliyetine sahiptir. Bünyesinde rutubet ve küf oluşumunu engeller.


Konutlarınıza zarar veren en önemli faktörlerden biri de sudur ve konutlar yağmur, kar, toprağın nemi, zemindeki yeraltı suyu gibi dış. Ağırlıklı olarak yalıtım değeri yüksek kimi mikronize inorganik Si- O bileşenleriyle son yıllarda yalıtım sektöründe yapılan araştırmalar neticesinde olağanüstülüğü kanıtlanmış BOR madeninin değişik bileşenlerinden meydana gelmektedir. Peki ısı yalıtım sıvası nedir bilmeyenler merak edecektir ve avantajlarına da göz önüne alındığı zaman mutlaka yaptırmaya karar verilecektir. Günümüzde, ısı yalıtımı kadar yangın yalıtımı da, önem verilen bir bina güvenlik unsuru olarak göze çarpmaktadır.


Isı yalıtım sıvası

Binaların yaşam konforunu artıran, uzun yıllar korunmasına olanak sağlayan diğer yalıtım türleri de “ Su Yalıtımı ” ve “ Ses Yalıtımı ” olarak bilinmektedir. Bileşiminde bulunan anorganik maddeler, yapısında açık ve kapalı. B şiddetindeki gürültüyü soğurabiliyor. Polistren ve taşyünü gibi ısı ve ses yalıtım levhalarının üzerinde, donatı fileleri ile birlikte uygulanarak yüzeye mukavemet sağlayan, çimento esaslı, elyaf takviyeli sıva harcıdır. Alsecco dış cephe ısı yalıtım sistemleri uygulamalarında kullanılabilecek makineler konusunda Avrupa Pazar lideri INOTEC ile yaptığı distribütörlük antlaşmasıyla Türkiye pazarına INOTEC makineleri ile hizmet vermektedir.


Diğer tüm uygulama yüzeyleri için bize danışınız. DİMDER Yönetim Kurulu Başkanı inşaat mühendisi. Ekolojik Dış Cephe Yalıtım Sıvası. Kanserojen maddeler içermez.


Yapısında bulunan gözenekli ve doğal agregalar sayesinde uygulandığı yüzeyde tek kat ile ısı -su-ses ve yangın yalıtımı sağlar. Doğaldır çevreye ve insan sağlığına zarar vermez. Bina yüzeyi boya kalıntılarından temizlendikten sonra yüzeye astar uygulaması yapılır, astar kaplama sıvanın yüzeye daha iyi tutunmasını sağlar, kuruma süresinden sonra ısı yalıtım sıvası yüzeye mala yada kompresörle uygulanır. Doğal ve inorganik yapıda olup yalıtım özelliğini zaman içerisinde kaybetmez.


Geleneksel sıva uygulama yöntemleriyle aynı şekilde uygulanan bu ürünlerle yapınızı kolayca yalıtabilirsiniz. Dış Cephe Hafif Yalıtım Sıvası , su ile karıştırılarak elde edilen harcın, sıva gibi sürülmesiyle oluşan doğal bir yalıtım malzemesidir. Binaların dış cephelerinde uygulandığında 50’ye varan oranda ısı tasarrufu sağlar. Dansitesi ısı yalıtımı için uygun olan bileşikleri bir araya getirdiğimiz mantolama sıvası ürününden beklentimiz, uzun ömürlü olması ve elbette beklenen izolasyon etkisini ortaya çıkarmasıdır. AjansMoon - All rights reserved.


Isı yalıtım sıvası

Dış şartlara dayanıklı alçı esaslı levhalar üzerine mantolama nasıl yapılır? Büyük ebatlı kaplamalar nasıl döşenir? Yalıtım malzemeleri, bir binanın veya yapının temel ısı dengeleyicileridir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar