28 Şubat 2019 Perşembe

Beton yalıtım

Gazbeton, ısı yalıtımı konusunda ülkemizdeki tüm iklim bölgelerinde yüksek performans gösterir. Alinstech polyurea ile yapılan su yalıtım uygulamaları bu noktada kesin çözümler sunuyor. Temel, perde beton , bodrum, kapalı otopark gibi toprak altında kalan mekanlardaki kullanım, korozyonu engelleyerek binayı depreme karşı güçlü hale getiriyor.


Beton kristalize su yalıtım katkısı klorür içermediğinden donatı demirlerinde korozyon yapmayıp aksine donatıları korumaktadır. Kullanım aşamasında beton döküm aşamasında yapıldığından öncesinde bir hazırlık veya süreye ihtiyaç yoktur. Isı ve Ses Yalıtımı AKG Gazbeton gözenekli bir dokuya sahiptir, yüksek düzeyde ısı yalıtımı ve ses yalıtımı sağlar. Beton dökülürken sivri cisimlerle su ve ısı yalıtımı zedelenmemelidir. Ayrıca donatı demirleri yerleştirilirken aynı titizlik gösterilmelidir.


Isı yalıtım levhaları sürekliliği bozulmayacak şekilde yerleştirilmelidir. Benzer bir konuda bende dün bir inşaat firmasına danıştım. Bu firma, ISONEM marka yalıtım ürünlerinin Bursa ana bayisi. Uygulama konusunda baya yardımcı oldu. Ancak verdiği ürünler hem su hemde ısı yalıtımı sağlıyor.


Beton yalıtım

Beton Katkı Maddeleri Kullanırken Dikkat! Beton karkı malzemeleri kullanılırken, bazı özelliklerde istediğimiz yönde değişimler görülürken, diğer özellikler üzerinde olumsuz etki oluşabilir. Tek bileşenli çimento esaslı süper kristalize su yalıtım ürünüdür.


Beton yüzeylere hem negatif hem de pozitif taraftan uygulanarak derinlemesine yalıtım sağlar. Rutubetli ve tuzdan zarar görmüş duvarların ıslahı için üretilmiş özel sıvadır. Duvarlar yağışlarla birlikte, farklı mevsimlerde. Beton Parlatma uygulaması özel elmasları olan yüzey hazırlama makineleri ile kirli görünümlü beton yüzeylerin sırasıyla kazıma,.


Poliüretan Köpük uygulaması, ısı yalıtımında. Teknolojisi Öğütme Kolaylaştırıcılar Toz Polimer Katkılar Beton Teknolojisi. Ege Gazbeton, yıllık 720. Isı Yalıtım Hesaplama Programı.


Koruyucu yalıtım tabakaları 3- Metal donatılı yangına dirençli sıvalar, betona monofilament polipropilen elyaf katılması 4- Yangına direnci test edilmiş özel beton kullanılması. Zemine oturan döşemelerde, ısı yalıtımı olarak bünyesine su emmeyen ve yüksek basma mukavemetine sahip XPS levhalar kullanilmalidir. UV dayanımlı su yalıtım ve beton koruma harcı.


Kalsiyum ve sodyum klorür gibi buz eritici tuzlara, deniz suyuna ve karbondioksit gazına karşı betonu korur. Beton elemanlarından korunmasız olanlara önlem alınmalıdır. Soğuk havanın erken dönemleri boyunca suya doygunluğa müsaade edilmemelidir. Herhangi gevşek yalıtım malzemesinin taze betonla doğrudan teması engellenmelidir. Mpa basma mukavemetine erişinceye kadar donma-çözülme olayından etkilenir.


NEOSUL ile hazırlanmış Perlitli beton ve sıva, Su emme oranı düşük, Terleme yapmaz, Nefes alır. Soğuk havalarda dökülen betonu korumak için ısı yalıtım malzemelerinden faydalanmak gereklidir. Feltbi-Rug Beton yalıtım battaniyesi ( beton yorganı ) hava sıcaklığınin düştüğü zaman betonun donmasına karşı yalıtım yardımcı olur. Beton kimyasal reaksiyona girdiğinde ısı üretir.


Otopark izolasyon, teras yalıtımı , teras izolasyonu, çatı yalıtım , çatı izolasyon,polyurea kaplama, sprey poliüretan köpük hizmeti verilmektedir. Bu ofis, mağaza ve showroom, zeminlerin ısı yalıtımı , hem de endüstriyel yapılar, depolar ve soğuk depolama yalıtımı sağlar. Dış duvar yalıtımı XPS yalıtım ürünleri, çok iyi nedeniyle beton üzerine mükemmel yapışma gücü için uygundur.


Su yalıtımı sağlam beton üzerine yapılmalıdır. Yapılarda yalıtımı su, ısı, ses ve yangın diye sınıfa ayırmaktayız. Isı yalıtımı yapılması zorunluluğu, yayımlanan TS 82 uygulamaya alınan BEP TR ile eski ve yeni yapılarda uygulanmaktadır. Düşük yoğunluklu hücreli beton , yüksek yalıtım ve düşük mukavemet değerleri verirken, Yüksek yoğunluklu hücreli beton , daha düşük yalıtım ve yüksek mukavemet değerleri verir.


Sektörde senelik deneyim. Beton döşemeli çatılarda, sırasıyla, eğim betonu üzerine (mala perdahı veya) tesviye şapı, buhar yalıtımı , bunun üzerine bitümle yapıştırmak suretiyle Insulawool teras levhaları ve su yalıtım katı uygulanır. Yürünen çatılarda döşeme kaplaması ile, yürünmeyen çatılarda ise koruyucu çakıl serilerek bitirilir.


Alman Yapı Kimyasalları Üreticisi KOSTER AG yıldır su yalıtımı , izolasyon ve zemin kaplama konusunda uzmanlaşmıştır. Su ve Nem Yalıtımında ALMAN Kalitesi. Yalıtım boyaları uygun fiyat ve indirim fırsatlarıyla burada.


Tıkla, en ucuz yalıtım boyası ayağına gelsin. Beton , tuğla, konvansiyonel sıva, macunlu ve eski boyalı dış cephe yüzeylerinde kullanıma uygun olarak üretilen koruyucular, yüzeyin uzun süre. Evin bodrum katlarının (garajlar, banyolar, bodrum katları) su yalıtımı özel önem taşır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar