20 Nisan 2017 Perşembe

Bitüself yalıtım

Bitüself yalıtım

Esnek ve kendinden yapışkanlı olması sebebi ile kolay uygulanır ve arabalarda her yüzeye kolayca yapışır. Aynı Gün Kargo Ücretsiz - Aynı Gün Kargo. Su yalıtımının detay ve onarımlarında uygulama kolaylığı, mükemmel aderansı ve 1U.


Bitüself yalıtım

Döşemelerin alt kısımlarından gelen soğuk etkisinin azaltılması için kullanılır. Yoğuşma önleyici levhalar, radyatör arkası, duvar ve yer kaplamaları gibi alanlarda ısı yalıtımı amacı ile kullanılır. Bagaj içi tabanı yanları vs dahil komple bitiself ile kaplanıp üzerine mm Firex yalıtım süngeri kaplandı. KESİNLİKLE DENEME YAPABİLİRSİNİZ. KOKU YAPACAGINI DÜŞÜNMÜŞTÜM AMA KOKUDA YAPMIYOR.


TEMİNİ BİRAZ ZOR ama uğrastım ve buldum. TEMini konusunda sizlerede yardımcı olabilirim mesaj atarsanız. BTM marka Su Yalıtım Bantı standart eni : cm. Elastomerik katkılı bitüm esaslı, soğuk uygulamalı, kendinden yapışkanlı , çok amaçlı kullanıma sahip , su yalıtım bantıdır.


Ynt: BitüSelf ile araç yalıtımı. Macunlayıp boyadığım taban yüzeyinin üzerine de tamamıyla BitüSelfi uyguladım. Elastomerik modifiye bitüm esaslı, soğuk uygulamalı, kendinden yapışkanlı,çok amaçlı kullanıma sahip, su yalıtım bantıdır.


BTM den su yalıtım detaylarında ve onarım işlerinde hızlı, kolay ve pratik bir ürün. Isı köprülerini tamamen ortadan kaldıran mantolama, en doğru ısı yalıtım sistemleri arasında yer alıyor. Alüminyum folyo, kırmızı ve yeşil arduvaz kaplı çeşitleri vardır. Forumdan arkadaşların tavsiyesi ile bitüself denen kendinden yapışkanlı malzemeden temin ettim ve bugün işe koyuldum.


Bauhaus tan liraya aldım. Malzeme kendinden yapışkanlı fakat ben ayrıyetten saç kurutma makinesi ile üstünden ısı vererek iyice tutunmasını sağladım. Kaput altına metalli yalıtım süngeri konulup ziftli keçe ile kaplanabilir. Ziftli denilince bu mebran gibi bir şey değil. Araç ses yalıtımı hakkında bir çok konuyu okudum ancak hala hangisinin daha mantıklı olduğuna karar veremedim.


Su Yalıtım Bandı modelleri, Su Yalıtım Bandı çeşitleri ve markalarını uygun fiyatları ile satın alın. Açıklamalar Kullanım Yerleri Ahşap Metal Cam Plastik Sıva Beton gibi çok çeşitli yüzeylerde yapışkanlığa sahiptir. Aracımın Kapı döşemelerinin içine bitüself denilen yalıtım malzemesi ile yalıtım yapmayı düşünüyorum.


Yarıyıl tatilini fırsat bilerek havalarında güzel gitmesiyle birlikte temin etmiş olduğum malzemelerle imkanlar dahilinde aracımın ulaşabildiğim yerlerine ses yalıtımı uygulaması yaptım. Gökçenin Fabiada top bitüself kullandık,komple bagaj zemini,yan duvarlar,kapı içleri,bagaj içi. Merhaba Arkadaşlar, Önceki her aracımda uyguladığım yalıtım işlemine dün akşam itibarı ile Vitaramda da başladım. Türkşad demiş ki: Bende sıkıntı var. Bitüself bant ile ses ve titreşim yalıtımı ! Ahşap,metal,cam,sıva ,çatılarınızda onarım ve yalıtım işlerinde kullanılır.


Uygulama yapılacak yer,önce tozdan ve kirden arındırılmalıdır. Firmamız, yapılarına hayat veren çözümleri üretmek için İzomarket İzolasyon olarak uzun yıllardır hizmet vermektedir. Türkiye’de yalıtım sektörünün önde gelen şirketlerinden olan BTM A. Tüm fiyatlar, özellikler ve yorumlar.


Dış yüzü renkli portakal kabuğu desenli alüminyum kaplı,. Aynen kuzenime aldırdım dubaiden 4bin küsura geldi fiyat olarak. Kendinden yapışkanlı su yalıtım bandı.


Kalite tartışılmaz hatta geçen nişantaşında evde terastan kaldırdı inönü stadyumun üstünde gezdi, dolmabahçenin epey üstünden geçti (yasal yasaklar var bu modeller için havaalani askeri bölge vs) boğazın ortasına geldi biraz çekim. Alfa Hibrit ile kolayca su akıntısını kesebiliriz. XPS ısı yalıtım levhaları- BTM Plus ile çok geniş bir ürün yelpazesine sahiptir. Koltukla bagaj arasını da 8mm mdf ile kapattık. ASUS_T00J cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi.


Bende son zamanlarda ciddi ciddi düşünmeye başladım bunu Fiyatlar hakkında hiç bir fikrim yok en uygun fiyata nereden temin edebiliriz kullanan. Bakım - Servis ve Yedek Parça: İlk fırsatta bi test edelim bunu ama. Uğur hocam bitüself için daha çok kaportada titreşim yapan yerlerin rahatsız eden seslerini kesmede kullanılan bir ürün diyebiliriz.


Yalıtım bandı - izolasyon bandı yalıtım işlemlerinde ısı yalıtımı , elektrik yalıtımı ve benzeri uygulamalarda kullanılan yalıtım bantları dır. Yıpratıcı koşullara dayanıklı bantlardır. Yapıların sudan ve zararlı etkilerinden korunması için suyun yapıların dışında tutulması ve havuzlar, içme suyu depoları, göletler vb. Firex gibi akustik çalışmalar da kullanılan sünger malzeme ses yalıtımı nda kullanılır.


Yani şikayet in kaynağına göre çözüm ler farklı. Ana yalıtım malzemesinin üstüne kaplama şeklinde kullanmak daha uygun olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar