11 Ekim 2018 Perşembe

Sunplex cam rüzgarlığı

Sunplex cam rüzgarlığı

Bende Sivastan gelirken sağ arka camda ki sallanmaya başladı durdum söktüm. Ama suçlusu bendim daha doğru benim yıkamacım. Taktırdıktan sonra gün su değmesin dendi ama araç kirli diye yıkattım mecbur.


Yıkamacıma da fazla su vurma dedim iyiki, alttan vurdu suyu üstten vurdu yapışkanlar özelliğinin yitirdi. Bende daha sonrada 3m bantla destek attım 3. Arkadaşlar bugun ufak bir araştırma yaptım cam rüzgarlığı için tane aksesuarcıya girdim ve sonuç sıfır araçıma cam için rüzgarlık taktırmak istedim malesef versolara göre yokmuş dalga geçer gibide akıllı esnafımızın biride abi bu kamyonet grubuna giriyor buna bulamazsın evet dedim aslında ayak bu dorseli. Araç modeline özel üretim TÜV sertifikalı yüzlerce silecek modeli burada. Fiat Ducato SunPlex Cam Rüzgarlığı Muadil Ürün : Aracınızda önemli rollerde olan aksamların kalitesi oldukça önemlidir. Yan sanayi yedek parçalar da tıpkı orijinal yedek parçalar gibi birçok testten geçerler ve kullanıma sunulurlar.


Sahip olduğu tüm bu faydalı özellikler dışında otomobilinizin dış gövdesinde estetik çizgi hatları ile sportif bir görünüm sağlar. Oto Cam Rüzgarlığı yarım açık olan camdan yağmur ve rüzgâr girmesini engelleyerek rahat sürüş sağlar. Araca özel olarak üretilmiştir. Camın herhangi havada biraz açılmasına izin verir ve hava akışını.


MARS TİCARET - MURAT ARSLANOĞLU. Sunplex (102) Fiyat Aralığı. Taksit tablosunda altı çizgili alanlar peşin fiyatına taksit seçeneklerini gösterir. Mugen Tip Cam Rüzgarlıkları Bu kategoride ürün bulunmamaktadır. Worldcard: Worldcard özelliği taşıyan (Yapı Kredi, TEB ve Vakıfbank) kartlarınızı kullanabilirsiniz.


World Card seçtiğinizde Yapı Kredi Bankası ödeme sayfasına yönlendirileceksiniz. Ford Connect SunPlex Cam Rüzgarlığı Muadil Ürün : Aracınızda önemli rollerde olan aksamların kalitesi oldukça önemlidir. Batman Bestway BlackDecker Blaupunkt BMW Boğaziçi Boostzone Bora Bordo Bosch Bottari BP BrillantCare Bross Bundera California Scents Cam Camsil Car Speed Carmesse Carpex Carub Castle Cat.


Hem esnek hemde siyah görüntüsü ile aracınıza şık spor bir görünüm verir. Slikon bazlı Orjinal 3M yapışkanı sayesinde aracınıza tam olarak yapışır ve yüksek hızlarda dahi uçmaz. Cam Rüzgarlıkları aracınızı yağmur, toz, gürültü, sıcaklık gibi dış etkenlerden koruyarak yolculuklarınızı konforlu hale getirmenin yanı sıra estetik bakımdan da şık bir kullanım sağlar.


Nissan Navara SunPlex Cam Rüzgarlığı. Telefon numarasının gösterilmesi sırasında bir sorun oluştu. Numarayı Göster linkine tıklayarak tekrar deneyebilirsiniz. Uygun fiyat ile hemen al. Ayrıca resimleri, hakkındaki yorumlar, tanıtım videosu ve detaylı bilgilerde burada.


Sunplex cam rüzgarlığı

Cam Rüzgarlığı Çift Taraflı Bant Direksiyon Kılıfı Dış Aksesuar İç Aksesuar Kol Dayama Ürün Grupları. Mugen Cam Rüzgarlığı Toptan Parekende ŞNT GARAGE ŞENTÜRK OTOMOTİV. Kapıda ödemeli gönderiler yapmaktayız.


OTO AKSESUAR VE TUNİNG MALZEMELERİ TOPTAN VE PARKENDE SATIŞI. Kişisel verileriniz bu web sitesindeki deneyiminizi desteklemek, hesabınıza erişimi yönetmek ve gizlilik ilkesi sayfamızda açıklanan diğer amaçlar için kullanılacaktır. Ford Fusion SunPlex Cam Rüzgarlığı Prç. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.


Aktivasyon epostanız mı yok? Kullanılan açık renkli şeffaf siyah-füme ABS plastik materyal, güvenli bir görüş açısı sağlar. Kullanılan yüksek kalite akrilik materyal ürünün renginin solmayacağını ve değişmeyeceğini garanti eder. Araçlarınızın görselliği yanında sizlerin sağlığınıza katkı veren bir üründür.


Hepsi buradadan aldım bende sunplex , cok memnunum cama uydu sorun falanda yok. Ben silikonladım kendi yapıştırıcısı asla tutmaz. SunPlex Cam Rüzgarlıkları her arac için ayrı ayrı dizayn edilmiş olup,araç kasa yapısınada çok iyi bir şekilde uyum sağlayarak aracın hatları ile harmanlanır, kir ve tozların da ilgili materyalden uzak tutulmasına da imkan verir. Perflex Cam Rüzgarlıkları. Gizlilik Ürün İade Şartlar.


Sunplex cam rüzgarlığı

Favorilerden Kaldır Favorilere Ekle Sepete Ekle. Tüm ağır hava şartlarına karşı dayanıklıdır. Kromlu Cam Rüzgarlıkları. CAM RÜZGARLIĞI İTHAL CİTROEN BERLİNGO 2Lİ KROMLU.


Oto AksesuarBizde - Oto, motosiklet yedek parça, aksesuar ve ekipmanları, uygun fiyatları ve sıfır, ikinci el seçenekleri ile alışverişte ilk adres sahibinden. Take your pick from the numerous opportunities SUNFLEX products have to offer you.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar