31 Mart 2016 Perşembe

Taşyünü teras çatı levhası

Karşılaştırılacak ürün eklemediniz. Balko Extra Birch (18mm) Yorum Yazın. TL ( Adet Fiyatı ) Ucuz Plywood - Balko. Insulawool teras çatı levhası , çıplak ve bir yüzü, camtülü taşyıcılı bitüm kaplı olmak üzere, iki çeşitte üretilmektedir.


Teras Çatı Levhası - Taş Yünü. Bunun üzerine, su yalıtım membranı (bitümlü membran, pvc, tpo vb.) uygulanır. Shrink ambalajlarda piyasaya sunulur.


Tüm ahşap ve metal çatılarda - Her çeşit teraslarda kullanılır. Buhar kesici olarak bir kat naylon örtü serilir. Trapez metal örtü, beton veya gaz beton çatı plakası üzerine uygulanır.


Kaplamasız taş yünü plakadır. C de eritilerek elyaf haline getirilmesi ve fiziksel özelliklerini geliştirmek için den az miktarda organik bağlayıcı eklenerek pişirilmesi ile üretilir. Binaların her tür çatı ve teraslarında su izolasyonu ile birlikte uygulanarak ısı ve ses izolasyonu ile yangın mukavemeti sağlar. Konvansiyonel çatılarda ısı ve ses yalıtımı için kullanılan yanmaz, su itici katkılı, uzun ömürlü, çürümez taşyünü levhalardır.


Her iki yüzeyi kaplamasız veya bir yüzeyi bitüm emdirilmiş camtülü kaplı taşyünü levha olup, her çesit ve eğimdeki metal ve ahşap çatılarda, yürünen veya yürünmeyen geleneksel teras çatılarda ısı, ses yalıtımı ve yangın güvenliği amacıyla kullanılır. Kendi başına bir ürün olan ve üzerine hiçbir ekstra malzeme gerektirmeyen taşyünü tipidir. Yalıtım Levhası , Yalıtım Paneli, Yalıtım Rulosu, Boru ve Şilte fiyatları için Teklif Al butonu ile firmadan teklif isteyebilirsiniz. Bina içinde ısı ve ses yalıtımı için kullanılan yanmaz, su itici katkılı, uzun ömürlü taşyünü levhalardır. Arasında alüminyum folyo bulunur.


Klasik teras çatı yalıtımında su yalıtım malzemesi, ısı yalıtım malzemesinin. Taş yünü kompozit ısı yalıtım levhaları. Bitümlenmiş taşyünü plakadır. Autocad (Detaylar) Belgeler. Teknopanel Poliüretan Sandviç Çatı Paneli Bu ürün mağazamızda satılmaktadır.


Aplus (Yapıştırma Harçları) weber. Rockwool Roofrock Çatı Yalıtım Levhası. Roofrock standart yük altındaki teras çatıların ısı, ses ve yangın yalıtımını sağlamak için kullanılır.


Taşyünü Mantolama Fiyatları. Wooler INDUSTRIAL MW Sanayi Şiltesi. Tamamen yerli hammadde olan bazaltın yüksek sıcaklıklarda eritilip elyaflanması ile imal edilmektedir.


Kalibel, yüksek birim ağırlıkta sert taşyünü levhadan arada alüminyum folyo bulunan, 12. Trapez montajı yapılarak elde edilen taşıyıcı alt yüz üzerine, buhar kesici örtü ve taşyünü ısı yalıtım (izolasyon) levhası serilerek, üzeri su yalıtımı için membran ile kapatılır. Levhalar, buhar kesicili olarak imal edilmektedir.


Taşyünü teras çatı levhası

Levha taş-yünlerine isteğe göre alüminyum folyo ve cam tülü kaplanmaktadır. Ayrıca gemi sanayisinde yaygın olarak kullanılmaktadır. TAŞ YÜNÜ DOLGULU SANDVİÇ PANELLER. Web sitemizde geniş ürün portföyümüzde yer alan tüm ürünleri fotografları ve teknik detaylarıyla birlikte inceleyebilir, uygulama bölümümüzde, gerçekleştirdiğimiz uygulamalara.


Yangın Yalıtım Önlemeleri. Filli Boya Dış Cephe ve İç Sayfa Boya Fiyatları. Gün itibariyle TL civarında gitmektedir. Kullanımı ve kurulum kolaylığı.


Taşyünü teras çatı levhası

Bilhassa dış cephelerde mantolama amacı ile kullanılmaktadır. Ayrıca çatı ve teras için ideal bir ürün olan taşyünü levha tipidir. Sandviç Paneller Trapezler Polikarbonat Levha Tamamlayıcı Ürünler Çatı Panelleri. Dünyada ve Ülkemizde Polikarbon Levha Fiyatları Polikarbon levha fiyatları konusu yapı sektörünün yapım maliyetine doğrudan etki eden bir unsurdur.


Mustafa Nurullahoğlu Yapı Malzemleri Tic. Isı ve ses izolasyonu için XPS levha , taşyünü levha ve cam yünü şilteler en yaygın kullanılan malzemelerdir. Ara bölme yalıtım levhası , giydirme cephe yalıtım levhası , sanayi yalıtım levhası , sanayi yalıtım levhası , yüzer döşeme levhaları , mantolama yalıtım levhası , teras çatı yalıtım levhası , dış cephe yalıtım levhası gibi ürün aramalarınızın tamamında taşyünü ürününü çekinmeden tercih edebilirsiniz. Son dakika haberi bulunmamaktadır.


Heralan taş yünü levhaları ile yapılarda ısı, ses, yangın yalıtımı! BİLGİ VE ÜCRETSİZ NUMUNE TALEBİ İÇİN 0. NUMARALI HATTIMIZDAN BİZE ULAŞIN YA DA SAYFAMIZDAKİ İLETİŞİM FORMUNU DOLDURUN, BİZ SİZE ULAŞALIM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar