16 Mart 2016 Çarşamba

Sünger yalıtım

Sünger yalıtım

Günümüz teknolojisi artık birçok isteğimizi birlikte karşılar hale gelmiştir. Bunun en güzel örneklerinden biride Bondek sünger ses yalıtım ürünüdür. Bu ürün sayesinde ortamlar artık daha sessiz ve ısı korur hale gelmiştir. Isı yalıtımı yaparken ses yalıtımı yapmak da mümkündür. Polimer alüminyum tabakalar, ses engelleyici rulolar, akustik süngerler ve kapatıcı yapışkan uygulamalar üst düzey ses yalıtımı sağladığı gibi ısı izolasyonuna da doğrudan katkı sağlar.


Sünger pan panellerin üretimi, granül. Artık sıradan sorunlarınıza uzman ekibi ile çözüm buldu. Yanmaz ses yalıtım süngeri olarak da geçerler.


Tekzen markasının güvenirliliği ve kalitesi ile ihtiyacınıza yönelik en uygun ses yalıtım ürünlerinden herhangi birini seçebilirsiniz. Bu üründe kullanılan çeşitli malzemeler içinde akustik piramit sünger , akustik yumurta sünger gibi çeşitli modeller içinden size en uygun olan ürünü tercih edebilirsiniz. Bizlere telefon veya mail yolu ile ulaştıktan sonra teknik ekibimiz tarafından kullanmanız gereken doğru malzeme için yönlendirilirsiniz. Ankara Ses Yalıtımı , renkli akustik sünger , ses yalıtım süngerleri ve malzemeleri uygulama satış firması.


Düz şekilde olması ile farklılık taşıyan akustik düz süngerler oldukça hafiftir ve kolay uygulanabilmektedir. Ruloya bağlı metrajladadır. Bariyerli akustik süngerler , alt yüzeyinde düz yanmaz akustik köpük veya rebonded bondeks süngerpan, üst yüzeyinde akustik labirent,piramit,yumurta gibi formlarda üretilen ses emici akustik sünger olan ve bu iki süngerin arasına epdm ağır kauçuk ses yalıtım bariyeri uygulanmış ses yalıtım süngeri çeşitidir.


Basotect melamin süngerler termoset polimerden yapılmış esnek, açık hücreli bir köpüktür. Yankı oluşumunu ve orta frekanstaki sesleri kesmek için ses yalıtımı uygulamalarında kullanılır. Rebonded bondex süngerler ses yalıtım süngerleri arasında en etkili ses kesim gücüne sahip süngerlerdir.


Farklı sünger ve kumaşlar parçalandıktan sonra bir makine yardımıyla sıkılaştırılır. Duvar ve tavanlarda rahatlıkla ve kolayca uygulanabilirler. Ses kesici dediğimiz sünger ise süngerpan veya bariyer ile uygulanan kırpık süngerden oluşmaktadır. Ses yalıtım süngerleri sesi emici veya kesici süngerlerdir.


Yalıtım malzemelerinin yapısında birçok kimyasal madde bulunmaktadır. Sista Silikon Mastik Beyaz 3Ml. Bu da ürünlerin sağlık açısından zararlı bir hal almasına neden.


Sünger yalıtım

Mekanda oluşan sesi ve ses geçişlerini önlemek amacıyla kullanılan kaliteli ve ucuz akustik sünger fiyatı ve ses yalıtım malzeme fiyatları. Rulo kalınlığına bağlı m² değişmektedir. Akustik olan süngerler yanmaz özelliktedir. Piyasada piramit sünger , yumurta sünger ve levha sünger tipleri ile her zaman stoklarımızda mevcuttur.


Fiyat bilgisi için lütfen arayınız. Tekno sünger , akustik sünger ses yalıtm süngerleri üreticisi olarak yıllardır akustik ses yalıtım izolasyon süngleri üretiyoruz ve satışını gerçekleştiriyoruz. Hedefimiz müşeri memnuniyeti ve türkyede belli bir satış ağına sahip olmanın yanı sıra ürünlerimizi sizler için en kaliteli şekilde üretiyoruz. Daha detaylı bilgi almak için iletişime geçebilirsiniz. Rebonded echobone bondeks süngeri , ses emme ve ses yalıtım izolasyon alanlarında kullanılan süngerpanel olarakta bilinir.


Bu süngerler farklı model, renk, kalınlık, boyut ve yoğunluğa sahip olabildiğinden dolayı birçok ses yalıtım uygulama modelinde kullanılabilir hale gelmektedir. Bondex sünger başlı başına ses yalıtım ürünüdür. Bazen akustik süngerler ile yalıtım uygulanır ama nadirdir. Destekli düz veya kendinden yapışkanlı kullanılabilir. Yumurta sünger viyol tipinde yumurta kutusuna benzeyen yanmaz özellikte ses yalıtım süngeridir.


Kesimi ve uygulaması kolaydır. Levha şeklinde üretilen bu köpük isteğe bağlı belirli bir boyut ve şekilde kesilebilir. Bina inşaat akustiği, eğitim, sanayi, eğlence, akustik, mimari, kamu sektörü ve daha birçok alanda ses izolasyonuna ihtiyaç duyulur. Bu durumda kendi üretimimiz olan tüm kalite ve test belgelerine sahip ses yalıtım ve izolasyon malzemelerini sesin kaynağına uygun profesyonel çözümler oluşturacak şekilde uygulamalarımızı gerçekleştirmekteyiz. Yağlara karşı dirençli olup, ısı ve ses izolasyonu sağlar.


Yapışkanlı,yapışkansız ve alüminyum kaplı olarak temin edilebilir. Karakteristik özelliği narin olmasıdır. Bariyerli yanmaz süngerler ortamdaki eko, yankı, çınlama ve gürültü gibi ses problemlerini ortadan kaldırmaya işe yaramaktadır.


Ersan başta otomotiv, beyaz eşya, elektrik elektronik ve benzeri endüstriyel sektörlerin ihtiyaç ve talepleri doğrultusunda poliüretan sünger , eva epdm, neopren polietilen ve benzeri ürünlerden fonksiyonel yapışkansız veya yapışkanlı hava, ses, toz titreşim yalıtımı sağlayan bantlar üretmektedir. Ses kesici rebonded bondex süngerpan, bariyerli akustik sünger , bariyerli ses yalıtım süngeri , bariyerli süngerpan, kendinden yapışkanlı akustik sünger , yanmaz akustik süngerler (piramit, yumurta, special, labirent sünger ), basotect melamin sünger , vicoustic flexi sünger , bass kırıcı sünger , tekno touch sünger , basstrap, bass küpü. Esnek ve hafif yapısı sayesinde kolay uygulanır. Profil ve piramit gibi farklı kesit yapıları sayesinde artırılmış ses yutuculuk değerlerine sahiptir.


Kendinden yapışkanlı tipleri ile kolay uygulama sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar