4 Aralık 2019 Çarşamba

Sünger izolasyon

Sünger izolasyon

Tekno Sünger sizlere ses yalıtım süngeri , akustik sünger ,basotect melamin sünger , ses yalıtım malzemeleri, ses izolasyon malzemeleri, gibi en kaliteli ürünlerini sunmaktan gurur duyar. Bizlere telefon veya mail yolu ile ulaştıktan sonra teknik ekibimiz tarafından kullanmanız gereken doğru malzeme için yönlendirilirsiniz. Günümüzde ses izolasyon ürünleri bondex süngerpan, melamin köpük sünger ,yanmaz akustik sünger ,akustik kumaş paneller, bariyerli süngerler , taşyünü, heraklite ahşap yünü ve zemin kauçuk levha’dır. Bu ürünlerden kısaca bahsedecek olursak bondex süngerpan atık süngerlerin birleştirilmesiyle oluşturulan bir ses. Isı, ses ve su yalıtımı amacıyla tercih edilen birbirinden farklı izolasyon materyalleri bulunur.


Plaka, battaniye, gevşek doku, sprey, dolgu sprey, sünger , köpük, levha, ısıcam, ve pvc paneller gibi alternatif ürünler içinden uygulama alanına göre farklı tercihlerde bulunmak mümkün olur. Akustik Ses Yalıtım Malzemeleri ve izolasyon süngerleri. Sesi geçiren tüm duvarların,tavanların hatta duruma göre zeminin bu izolasyon süngerleri ile kaplanması gerekmektedir.


Rebonded süngerpan 1- 1yoğunluk ile yüksek yoğunluklu bir ses yalıtım süngeridir. Satmış olduğumuz akustik izolasyon süngerleri sertifikalı olup, 1. Ses izolasyonunda kullanılan malzemeler başlıca, ses izolasyon süngerleri , akustik süngerler ( finish malzeme ), yanmaz süngerler ( firex köpük ), kauçuk süngerler ve kauçuk epd ses bariyeri üst üste lamine edilerek yapıştırılarak uygulanır. Firmamız Endüstriyel Sünger ve Sünger türevleri olan PE polietilen, fiziksel polietilen, İzolasyon süngeri , contalar, Kimyasal Polietelen, EVA EPDM ve yanmaz sünger üretmektedir. Recticel Teknik Sünger İzolasyon Sanayi Ve Ticaret A. Our company is a converting company part of a big international group engaged mainly in the automotive and white goods sector with local and foreign sales.


Yalıtım malzemeleri olarak da bilinen malzemeler mantolama başta olmak üzere pek çok farklı alanda karşımıza çıkar. Center Acoustic Cm Bondex Sünger 1Dns 100X1Cm Plaka 10. Sonra o alan, uygulanacak işlemler için hazır hale.


Sista Silikon Mastik Beyaz 3Ml. Ses izolasyon süngerlerinin genel kullanım yerleri genellikle konferans odası ses izolasyonu ,evde sinema odası ses yalıtımı (home cinema),sinema yapımı,call center (çağrı merkezi),müzik odası ses yalıtımı,piyano odası ses izolasyonu ,dj kabini ses yalıtımı,sahne sistemleri,chiller ses yalıtımı,açık. Akustik sünger imalatı ileri teknoloji kullanılarak yapılmaktadır.


Ses emen sünger ,sesi yutan süngerler ,ses kesici süngerler ,ses emici süngerler ,ses kesen sünger ,soğurucu akustik sünger ,duvar ses yalıtımı,tavan ses yalıtımı,zemin ses yalıtımı,ses izolasyonu ,yankı izolasyonu ,ses geçirmeyen sünger ,darbe kontrolü,tireşim kontrolü,gürültü kontrolü,titreşim izolasyonu ,titreşim. Bariyerli Special Sünger : Ses izolasyon süngerleri özel yapım sünger modellerindendir. Yanmazlık özelliği ile ses yalıtım süngerleri arkasındaki bariyer ile oldukça yüksek ses yalıtımı sağlamaktadır. Ses yalıtım değerlerine paralel olarak ürün güçlendirilmektedir.


Rebonded Bondex Ses Kesici İzolasyon Süngeri yüksek yoğunlukta üretilen, sünger parçalarının tekrar sıkıca yoğun birleşiminden oluşan süngerlerdir. Yüksek frekanslı sesleri kesebilen bondex ses kesici süngerler duvar tavanlarda ses yalıtımı amacıyla hatta zeminlerdede titreşim emici malzeme olarak kullanılabilir. Firex Süngerin Özellikleri Nelerdir? Akustik yanmaz akustik sünger , basotect melamin sünger akustik kumaş kaplı panel, asma tavan panelleri, titreşim engelleyici kauçuk malzeme, ses kesici izolasyon malzemeleri üretimi, uygulaması ve satışında, duvar tavan ve zemin ses yalıtım izolasyon ve yalıtım uygulamaları, hacim ve inşaat akustiği uygulamalarında mimarlık. Aşağıdaki Fiyatlar İstanbul Depo Teslimi Satış Fiyatları Olarak Geçerlidir.


Listesindeki Fiyatlar Toptan Satış İçin Geçerli Olan Fiyatlardır. Bu üründe kullanılan çeşitli malzemeler içinde akustik piramit sünger , akustik yumurta sünger gibi çeşitli modeller içinden size en uygun olan ürünü tercih edebilirsiniz. Ses İzolasyon Malzemeleri Bondex Süngerpan Ses İzolasyon Malzemeleri Bondex süngerpan yoğunluğu yüksek olan ve ses izolasyonunda çok etkili bir malzemedir. Belirli bir frekansı aşan seslerin ulaştığı artık insanları ve tabi ki tüm canlıları rahatsız edici boyuttaki seslere gürültü denmekte ve önüne geçilmesinin günümüz dünyasında artık mecburi bir gereklilik olduğu bilinmektedir. Ses izolasyon malzemeleri ortak komşu duvar, katlar arası tavan, zemin ve akustik ses yalıtımı uygulamasında kullanılan bariyerli sünger , yanmaz akustik sünger , akustik kaplama panel, ses yalıtım süngeri , celenit, heraklite ahşap yünü levha, epdm ses yalıtım bariyeri ses kesici bondex süngerpandır.


Yapılarda ve mekanlarda ses izolasyonu , yalıtım sağlamak için çeşitli ürünler kullanılmaktadır. Bu ürün gruplarından en sık kullanılanı ses izolasyon süngeridir. Duvar, tavan ve zeminlerde hava oluşumlu ve vibrasyon kaynaklı seslerin yalıtımı için ses izolasyon süngerleri kullanılabilmektedir.


Sünger izolasyon

Esnek ve hafif yapısı sayesinde kolay uygulanır. Profil ve piramit gibi farklı kesit yapıları sayesinde artırılmış ses yutuculuk değerlerine sahiptir. Kendinden yapışkanlı tipleri ile kolay uygulama sağlar.


Kapı Altı Süngeri Yapışkanlı Eşik için Sünger Isı Tasarrufu Yalıtım Malzemesi İzolasyon Süngeri 3. YANMAZ PİRAMİT SÜNGER Yutum kabiliyetini arttırmak için yumurta, labirent, spesiyal, piramit ve düz profillerde üretilebilen Firend akustik yanmaz süngerlerinses iletim kaybını (transmission loss) sağlamak amacıyla, ses iletimi engelleyici EPDM ağır bariyerler ile lamine edilebilmiş akustik izolasyon malzemesidir. Düz sünger rulo halinde üretilen ve rulosunda myada msünger bulunan akustik yetenek kazandırılmış ve yanmazlık dayanımı olan bir ses yalıtım malzemesidir. Ses kesici özellikte olan izolasyon malzemeleri ile beraber uygulanabilmektedir. Akustik ses yalıtım izolasyon süngerleri , uygulanan ortamda akustik yankı yalıtımı sağlar.


Sünger izolasyon

Yumurta sünger , piramit sünger , special sünger , labirent sünger , düz sünger , olmak üzere dört çeşidi bulunmaktadır. Daireler arası ses izolasyonu , duvar arası ses izolasyonu , fabrika ses izolasyonu , otel odaları ses izolasyonu akustik süngerler ile lamine edilmiş epdm ses bariyerleri yaklaşık olarak ila dB arası ses izolasyonu sağlamaktadır. Bondex Sünger Fiyatları - Sünger pan Ses İzolasyon Sesi en iyi yutabilen yalıtım malzemelerinden biri olan Bondex Süngerpan akustik ses yalıtımı ve izolasyonunda kullanılır. Tekno Sünger ses yalıtım firması olarak senedir hizmet vermekte olup ses sorunlarını çözümlemek amacıyla akustik yalıtım ve ses izolasyon çalışmaları yapmaktayız. Akustik yalıtım ve ses izolasyon uygulama çalışmalarını profesyonel ve tecrübeli ekibimiz ile yürütmekteyiz.


Ses İzolasyonu İzmir Akustik firması olarak ses izolasyon ve ses yalıtım malzemelerinin satışını ve uygulamasını yapmaktayız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar